گل های رشد یافته آمریکایی در 109 امین ناهار بانوی اول به نمایش درآمد

در مجموع، شرکت کنندگان برای ناهار حدود 2000 نفر بودند و شامل بانوی اول، دکتر جیل بایدن، آقایان دوم، داگلاس امهوف، و بسیاری دیگر از رای دهندگان به نمایندگی از هر دو حزب بودند. این یک فرصت عالی برای نمایش گل های رشد یافته آمریکایی به افراد زیادی در یک زمان بود.

تک تک ساقه های استفاده شده در تمام قطعات از مزارع پرورش یافته آمریکایی تایید شده از سراسر ایالات متحده بود. این فهرست شامل گیاهان سبز از Ferntrust، Continental Floral Greens، و Sutton Ferneries، گل های رز از Eufloria، بسیاری از شکوفه های جدید از Sun Valley و Camflor، و همچنین بسیاری دیگر از اقلام زیبا از چندین مزرعه است. لیست کامل پرورش دهندگان شرکت کننده و همچنین پیوندهایی به صفحات اینستاگرام آنها را در زیر مشاهده کنید.



منبع

با دریافت محصول صبح روز سه شنبه 29 شهریور، که DVFlora مفتخر به تامین حمل و نقل آن شد، گروه بلافاصله شروع به کار کرد. آنها بدون وقفه تا عصر پنجشنبه روی تمام قطعات طراحی کار کردند. در ساعت 6 بعد از ظهر روز پنجشنبه، اتاق رویداد در واشنگتن دی سی هیلتون سرانجام برای راه اندازی باز شد و بنابراین گروه شروع به حمل تمام کانتینرها، طاق ها و قطعات باند به اتاق کرد. سرانجام، حدود نیمه شب، اتاق تقریباً برای فعالیت های روز جمعه آماده شد. اما نه قبل از آخرین دور از تماس‌ها از ساعت 6 تا 7 صبح، درست قبل از اینکه نیروهای امنیتی آخرین جارو کردن منطقه را انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
DVFlora
www.dvflora.com

به بیان ساده، تلاش تیمی عظیم برای طراحی و چیدمان گل برای ناهار بانوی اول امسال، که صد و نهمین رویداد این رویداد را نشان می‌دهد، نیاز داشت. طراح اصلی کری ویلکاکس از Carrie Wilcox Floral Design در فیرفیلد، کانکتیکات، و تیمش می دانستند که با چه چیزی روبرو هستند و برای این کار آماده بودند. گروهی متشکل از 20 طراح، که برخی از آنها تازه وارد این رویداد شده بودند، باید بیش از 150 چیدمان میز را طراحی می کردند، میز سر و باند فرودگاه را تزئین می کردند، و دو قوس ایجاد می کردند که برای عکسبرداری با بانوی اول و آقای دوم استفاده می شد. کری برای نشان دادن علامت خود در این روز، ایده داشتن یک پرچم آمریکا را با 50 ستاره و 13 راه راه، که از همه گل های تازه بریده شده باشد، به ذهن متبادر کرد.