“گل های کلمبیا سبک های مختلف زندگی را به هم متصل می کنند”

به طور خلاصه، اگر چیزی خارق‌العاده چیزی است که درخور توجه است، چیزی که به دلیل غیرعادی بودن متمایز است، می‌توان گفت که گل‌های کلمبیا فوق‌العاده هستند و علاقه و دقتی را که با آن تولید و به نمایش گذاشته شده‌اند، نشان داده‌اند. غلبه بر مرزهای بازارهای بین المللی

هر چند سال یکبار، پروفورا به کشور کمک می کند تا در صادرات به طور قابل توجهی رشد کند و بازارهای جدیدی را فتح کند. آخرین نسخه نمایشگاه Proflora در سال 2019 برگزار شد و در اکتبر 2023، پس از همه‌گیری COVID-19 و محدودیت‌های آن برای مسافران، این نمایشگاه بار دیگر به مناسبت تولد سی سالگی خود برگزار می‌شود. Proflora به پرورش دهندگان گل اجازه می دهد تا خود را در معرض بازارهای جدید قرار دهند و کسب و کار جدید را در حین شرکت در “مسابقه تنوع” که در سطح بین المللی به دلیل تعریف موارد کلیدی تعیین کننده روند مد برای فصل های آینده شناخته می شود، تثبیت کنند.

منبع: asocolflores.org



منبع

فرهنگ، مد و هنر
گل های کلمبیا سبک های مختلف زندگی را به هم متصل می کنند. موزه‌ها و مراکز فرهنگی و مد برجسته در سرتاسر جهان، در گل‌ها، الهام‌بخشی عالی برای تنظیم روندها، شکستن الگوها و ترکیب عناصر جدید که توسط طراحان و دکوراتورهای داخلی در مجموعه‌ای از جلوه‌های هنری استفاده می‌شود، پیدا می‌کنند. موزه هنر مدرن در نیویورک، مترو توکیو، اجلاس مد آمریکای لاتین و موزه هنر پرز در میامی از جمله مکان هایی هستند که از گل ها برای ارتقای نمایشگاه های خود و توسعه فضاهای هنری جدید و خلاقانه استفاده کرده اند. به همین ترتیب، در مورد پرورش گل در کلمبیا، اشاره ویژه ای به Proflora، برجسته ترین نمایشگاه گل آمریکا و یکی از شناخته شده ترین نمایشگاه های گل در کلمبیا می شود.

چنین تنوع رنگ ها و شکل ها این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا بازیگران اصلی تجارت دسته گل و چیدمان در ایالات متحده باشند. نوآوری های مداوم در بخش گل های زینتی برای پاسخگویی به خواسته های سوپرمارکت ها و زنجیره های بزرگ در آن کشور وجود دارد.

زندگی در دره‌ها، فلات‌ها، دشت‌ها و کوه‌های کلمبیا، کشوری که سومین کشور پر آب در جهان است، جوانه می‌زند. به لطف حاصلخیزی خاک، موقعیت جغرافیایی و سه رشته کوهی که از آند سرچشمه می گیرد، شرایط ایده آلی برای پرورش گل دارد. در اینجا نور خورشید در تمام طول سال حاکم است و مجموعه ای از 60 گونه و 1600 گونه گل برای جهان فراهم می کند. گل میخک، گل های مروارید، گل های داوودی، گل های هندی، گل رز، و پومپون ها، تنها تعدادی از دیگر آثار هنری طبیعت هستند که در این کشور مانند هیچ سرزمین دیگری شکوفا می شوند. حقایق دیگری وجود دارد که به حضور گل های کلمبیایی در خانه ها، جشن ها و منحصر به فرد ترین ویترین های تجاری در سراسر کره زمین کمک می کند.

درس‌های آموخته‌شده در طول فرآیند تولید، کارایی در کاشت واریته‌های جدید، احترام به ثبت و مالکیت معنوی، به‌روزرسانی مداوم مکانیسم‌های هیبریداسیون، و رعایت دقیق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) تضمین می‌کند که بسیار بالاست. محصول باکیفیت. با توجه به موارد فوق، این کشور صادرکننده اصلی میخک در جهان، تامین کننده اصلی گل های تازه شاخه بریده به ایالات متحده و دومین صادرکننده بزرگ گل در کره زمین است که تنها هلند از آن فراتر رفته است. مناسب بودن محصولات زراعی، عالی بودن فرآیندهای تولید، کارایی زنجیره لجستیک و تنوع گونه‌ها به ما امکان می‌دهد تا به بازارهای پرتقاضای دور دستی از آمریکای جنوبی مانند ژاپن، استرالیا، بریتانیا، روسیه و حتی هلند