“یک پیشرفت واقعی در دنیای گل های داوودی”


جو ژاپنی

در 20 آوریل، پرورش دهنده داوودی هلندی Dekker Chrysanten “Kiku Nova” یک نوع کاملاً جدید از گل داوودی را ارائه کرد که با گل آذین کف دست، تعداد گل در هر شاخه و طول ساقه بلند آن 90 سانتی متر مشخص می شود. “این یک پیشرفت واقعی در دنیای گل های داودی است.” نکته مهم بعد از ظهر رونمایی از گیشا بود، اولین گونه از بخش Kiku Nova که توسط خود دکر کرایسانتن در هفته 18 به بازار عرضه می شود.

یک اضافه خوش آمدید
در طول این رویداد، تیونیس وینما، طراح گل اهل آمستردام، تعدادی از آثار گل را ارائه کرد که گیشا در آن نقش اصلی را بازی کرد. Teunis که در زمینه چیدمان گل های مترقی نام آشنا است، Kiku Nova را به عنوان افزودنی بسیار خوشایند به مجموعه گل های داوودی موجود توصیف کرد. Kiku Nova دقیقاً به لطف گل‌آذین خرمایی شکل خود پاسخی به تقاضای گل‌های مورد استفاده در دسته‌های امروزی مانند دسته گل‌های مزرعه می‌دهد.

“این که نوآوری در Dekker Chrysanten اولویت بالایی دارد، طی سال‌ها ثابت شده است. با معرفی انواع پیشگام مانند یورو، کندی، آلتاج و تاپ اسپین، یا گونه‌های اخیرا معرفی‌شده AAA Peptalk و AAA Bowie، ما به‌طور قابل‌توجهی کار خود را انجام داده‌ایم. دیروز بعدازظهر، با معرفی کیکو نوا، پیشرفت دیگری در دنیای گل های داوودی ارائه کردیم.

با اعتماد به نفس با آینده روبرو شوید
با وجود واکنش مثبت شرکت های تجاری، بازار بدون شک باید به این نوآوری شگفت انگیز عادت کند. بنابراین دوره آتی بر ترویج Kiku Nova به عنوان یک بخش جدید در خانواده گل داودی تمرکز خواهد کرد. نه تنها نسبت به طرف های تجاری، بلکه مطمئناً نسبت به گل فروشی های جهانی نیز. با این حال، با واکنش های مثبت شرکت منتخبی که اجازه مشاهده نوع جدید گل داوودی را داشت، دکر کریسانتن در مورد آینده Kiku Nova اطمینان دارد.


Klaas Meijer، خریدار در Agora Group.


Teunis Veenema محصول را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Kiku Nova: www.kikunova.nl



منبع

گیشا
همزمان با ارائه Kiku Nova به عنوان یک بخش کامل، اولین نوع Kiku Nova به یک گروه انحصاری از معامله‌گران نشان داده شد. این رقم که با نام گیشا به بازار عرضه خواهد شد، یک رقم سفید و تک گل است که برای رنگ آمیزی کاملاً مناسب است. گیشا توسط خود پرورش دهنده در حراج های رویال فلورهلند Aalsmeer، Naaldwijk و Rijnsburg در هفته 18 عرضه خواهد شد. در این رویداد.”

“ریشه” ژاپنی
همانطور که دکوراسیون رویداد VIP، دیروز به وفور مشخص شد، کیکو نوا ارتباط نزدیکی با فرهنگ ژاپن دارد. “اول از همه، “Kiku” ترجمه ژاپنی گل داوودی است، اما کل سبک برند Kiku Nova نیز فرهنگ شرقی را تراوش می کند. رنگ های استفاده شده سفید و قرمز قابل تشخیص پرچم ژاپن هستند و هر عبارت Kiku Nova دارای یک گیشا ژاپنی است. لوگوی Kiku Nova همچنین به “Inkan” اشاره دارد، یک تمبر خاص که توسط ژاپنی ها برای امضای اسناد رسمی طبق آداب و رسوم چند صد ساله استفاده می شود. به طور مشابه، با Kiku Nova، گلفروش می تواند مهر خود را بر روی آن بگذارد. هر گل آرایی.”

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
www.dekkerchrysanten.com

یک بخش کاملاً جدید در خانواده گل داودی
با Kiku Nova، Dekker Chrysanten یک نوع کاملاً جدید از گل داودی را معرفی می کند. کیکو نوا که به معنای واقعی کلمه داودی جدید است، مخفف یک بخش کامل است که با گل آذین به شکل کف دست، تعداد زیادی گل در هر شاخه و طول ساقه 90 سانتی متر مشخص می شود. این پاسخ پرورش‌دهنده به تقاضای فزاینده برای انواع گل‌هایی است که برای به اصطلاح دسته گل‌های مزرعه مناسب هستند، از جمله.