“آکادمی دیجیتال برای تولید کنندگان و تجارت با موضوع افتتاحیه راه اندازی شد”

Ambiente/Cristmasworld:
26 تا 30 ژانویه 2024

دنیای خلاق:
27 تا 30 ژانویه 2024

برای اطلاعات بیشتر:
دنیای کریسمس
christmasworld.messefrankfurt.com

آکادمی دیجیتال مشترک نمایشگاه‌های کالاهای مصرفی Ambiente، Christmasworld و Creativeworld یک منبع دانش و منبع الهام برای تولیدکنندگان و تجارت است. شرکت کنندگان از دانش پیشینه و همچنین از نکات عملی برای کمک به آنها در راه خود بهره می برند. قسمت دوم در 5 ژوئیه در ساعت 10 صبح چشم انداز خرده فروشی آینده را با استفاده از چین به عنوان مثال ارائه می دهد. ثبت نام برای استفاده رایگان از آکادمی دیجیتال به آدرس customers.digital.messefrankfurt.com. قسمت با موضوع پایداری به زبان آلمانی و انگلیسی امروز در کتابخانه رسانه موجود است. آنها از 6 ژوئن 2023 به طور دائم در Conzoom Solutions آنلاین خواهند بود.


سخنران Cornelia Kunze و Dorothe Klein از Messe Frankfurt (عکس: Messe Frankfurt)

محیط
ambiente.messefrankfurt.com

تولیدکنندگان و خرده فروشان چه کاری می توانند انجام دهند تا خود را با موفقیت در پایداری قرار دهند و در بلندمدت موفق باشند؟ پاسخ به این سوال در قسمت اول نمایشگاه جدید آکادمی دیجیتال کالاهای مصرفی ارائه شد: تحت عنوان پایداری به عنوان یک عامل موفقیت: استراتژی های 360 درجه برای طراحی، تولید، فروش و بازیافت، پروفسور آنابل ترنس فون هاتبورگ آینده پژوهی را بررسی کرد. سوال این است که چگونه شرکت ها می توانند به طور قانع کننده ای با پایداری به آینده حرکت کنند. این کارشناس تاکید کرد: این پارامتری است که باید در بلندمدت به آن توجه کنید. موضوع اینجا باقی می ماند: “بیش از نیمی از مصرف کنندگان در حال حاضر آماده هستند تا پول بیشتری را برای یک محصول قابل اعتماد خرج کنند.”


سخنران Anabel Ternes von Hattburg و Dorothe Klein از Messe Frankfurt (عکس: Messe Frankfurt)

Ambiente، Christmasworld و Creativeworld به طور همزمان در مرکز نمایشگاه فرانکفورت برگزار خواهند شد:

دنیای خلاق
creativeworld.messefrankfurt.com



منبع مشاور ارتباطی، کورنلیا کونز، سپس به جزئیات بیشتری در مورد ارتباط بین برندها و پایداری به عنوان میل مشتری پرداخت: شکوفایی یا فلوند: چگونه هدف و پایداری برندهای مصرف کننده را در مرکز صحنه قرار می دهد موضوع سخنرانی اصلی او بود. او با استفاده از برندهای کالاهای مصرفی به عنوان مثال، توضیح داد که چگونه آنها با اصل پایداری مطابقت دارند، این موضوع را به طور قابل اعتمادی بیان می کنند و بنابراین مشتریان را متقاعد می کنند که در نهایت تصمیمی برای خرید بگیرند. اما همچنین با نگاه به شرکت های کوچکتر، او تاکید کرد: “بهترین زمان همین الان است. کوچک بودن به عنوان یک شرکت یا برند نیز یک شانس است. ما این را در رسانه های اجتماعی می بینیم، جایی که شرکت های کوچک به ویژه به گروه هدف خود می رسند. رویکرد قانع کننده به موضوع پایداری – و آنها را مقید کنید! کونزه را تشویق می کند.

آکادمی دیجیتال جدید از سه نمایشگاه کالاهای مصرفی زیر چتر Messe Frankfurt اولین نمایش خود را در 24 می جشن گرفت: شروع سری رویدادهای دیجیتال جدید به موضوع پایداری اختصاص داشت. آنابل ترنس فون هاتبورگ آینده‌شناس و کورنلیا کونز، کارشناس ارتباطات، پایداری را به عنوان یک عامل موفقیت برای تولیدکنندگان و خرده‌فروشان از دیدگاه‌های مختلف بررسی کردند.