افزایش فروش برای نمایشگاه محوطه سازی استانبول

گوکگول در مورد این اعداد گفت: «این سطح بالایی از بازگشت غرفه‌داران گذشته، همراه با شرکت‌های جدید که غرفه‌های رزرو کرده‌اند، هم نشانه‌ای واضح از موفقیت رویداد سال گذشته و هم تقاضای بخش حرفه‌ای محوطه‌سازی و گیاهان زینتی برای یک مکان اختصاصی است. نمایشگاه بین المللی تجارت در این منطقه. Gökgül ادامه داد: “این حمایت که به سرعت در حال رشد است به رسمیت شناخته می شود که نمایشگاه Landscape Istanbul اکنون رویداد انتخابی صنعت است.”

نمایشگاه لنداسکیپ استانبول که برای اولین بار در سال گذشته برگزار شد، شاهد افزایش رزرو غرفه‌داران برای نسخه 2023 است که از 16 تا 18 نوامبر 2023 در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار می‌شود.

چه چیزی باعث این رشد قوی در رزرو غرفه می شود؟ مصطفی گلتکین گوکگل، مدیر عامل آتنا فیرز، دو عامل کلیدی را برجسته می کند. اول اینکه، سطح بالایی از رزروهای تکراری از غرفه داران سال گذشته وجود دارد، به طوری که 80٪ از شرکت کنندگان قبلی قبلاً ثبت نام کرده اند یا در روند تأیید مشارکت خود هستند، و از این شرکت ها، 34٪ غرفه های بزرگتری را برای LIF 2023 رزرو می کنند. از میان تامین کنندگانی که قبلاً غرفه های خود را رزرو کرده اند، 40٪ غرفه داران جدید LIF هستند و این شرکت کنندگان برای اولین بار 28٪ از کل متر مربع قرارداد تا کنون را تشکیل می دهند.

شرکت Athena Fairs، برگزار کننده نمایشگاه Landscape Istanbul (LIF)، گزارش می دهد که تعداد متر مربع فضای نمایشگاه رزرو شده برای سال 2023 از مجموع متر مربع به دست آمده برای رویداد سال گذشته فراتر رفته است و با هشت ماه زمان فروش هنوز باقی مانده است. . این اعداد با افزایش فروش متر مربع 118 درصد و تعداد قراردادهای امضا شده 185 درصد در مقایسه با دوره مشابه برای رویداد سال گذشته، قابل توجه است.

تیم نمایشگاه آتنا مطمئن است که این شتاب در فروش ادامه خواهد داشت و LIF 2023 در حال حاضر در نظر دارد تا حدود 50 درصد رشد در اندازه کلی خود را ثبت کند که در نتیجه غرفه داران و محصولات به طور قابل توجهی بیشتر به نمایش گذاشته می شود. به زبان ساده، خریداران تجاری که از LIF 2023 بازدید می کنند، می توانند طیف جامع تری از کالاها و خدمات، از جمله آخرین نوآوری ها در باغبانی و محوطه سازی را مشاهده و مقایسه کنند.

دومین نمایشگاه چشم انداز استانبول از 16 تا 18 نوامبر 2023 در مرکز اکسپو استانبول، استانبول برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه منظر استانبول
peyzajistanbulfuari.com



منبع