امارات اسکای کارگو برای افزایش ظرفیت، کشتی باری جدید را تحویل می گیرد

Emirates SkyCargo مجموعه ای از راه حل ها را ارائه می دهد که برای نیازهای منحصر به فرد مشتریان متنوع خود طراحی شده اند. این که آیا این محموله فاسد شدنی مانند مواد غذایی و گل است. کنترل زنجیر خنک گواهی شده برای محصولات دارویی؛ اقلام قیمتی و فناوری؛ اتومبیل و اقلام صنعتی; اسب قهرمان و حیوانات خانگی خانگی؛ اقلام پستی و پیک؛ یا محموله عمومی، بخش باربری دارای تجربه و توانایی با راه حل های تخصصی برای رفع نیازهای فرستنده است.

بخش حمل و نقل امارات شاهد افزایش قابل توجهی در بار در محصولات خود از جمله محصولات دارویی و تازه بوده است. در سال 2021-2022، تناژ سالانه حمل شده از 2.1 میلیون نفر گذشت که افزایش 15 درصدی را نشان می دهد، با حمل و نقل مواد فاسدشدنی از 260000 تن عبور می کند، و کالاهای دارویی و با ارزش هر کدام 17 درصد رشد داشته اند.

همچنین برنامه هایی برای افزایش فرکانس به هانوی و سیدنی با خدمات مستقیم در دست اجراست. فرکانس های اضافی به نایروبی نیز به عنوان بخشی از مسیر چند توقفه باربری از DWC به فرودگاه بین المللی الدورت در کنیا در نظر گرفته شده است. سپس قبل از اینکه 777F به خانه DWC بازگردد، پرواز به نایروبی می‌رود و سپس به سمت شمال به ماستریخت، هلند، و سپس به ساراگوزا، اسپانیا می‌رود. در هر توقف، باربری با انواع مختلف محموله از جمله گل، منسوجات و دارو بارگیری و بارگیری می کند.

بیشتر بازارهای جهانی از جمله چین با افزایش تقاضا مواجه هستند. امارات اسکای کارگو اکنون هر هفته با چهار پرواز باری اضافی به چین خدمات رسانی خواهد کرد. از این هفته، شانگهای با 6 پرواز مستقیم، پکن با دو پرواز و گوانگژو با چهار پرواز خدمات رسانی می شود و بیش از 400 تن بار به مقصد و از چین اضافه می شود.

امارات اسکای کارگو آخرین بوئینگ 777-F خود را تحویل گرفت تا ظرفیت ناوگان خود را افزایش دهد و رشد صنعت را تامین کند.

امارات اسکای کارگو مشتری راه اندازی بوئینگ 777-F بود و این هواپیما از سال 2009 در قلب عملیات این ناو هواپیمابر قرار داشت. برد هواپیما و قابلیت های محموله این هواپیما اجازه می دهد تا محموله های حساس به زمان و دما به سرعت و کارآمد از مبدا به مقصد منتقل شوند. مقصد

برای اطلاعات بیشتر:
SkyCargo
www.skycargo.com



منبع