“این یک رویداد مهم برای گل رز آمریکای جنوبی بود”

اتاق آزمایش عمر گلدان جدید نیز برای مهمانان آنها باز بود و نه تنها انواع تجاری جدید بلکه مجموعه جدیدی را که در اوایل سال 2024 در دسترس خواهد بود به نمایش می گذاشت.

Plantec همچنین بسیار خوش شانس بود که توانست میزبان دبورا زولیک، مدیر گلورال IFPA باشد و از آن استقبال کند.

مهمانان می‌توانستند از طریق گلخانه‌های آزمایشی در Plantec قدم بزنند، در مورد فرآیند انتخاب برای گونه‌های جدید بیاموزند و برنامه‌های تحقیق و توسعه را که هسته اصلی استراتژی نوآوری Plantec را تشکیل می‌دهند، تجربه کنند.

ماه گذشته، Plantec اکوادور میزبان رویداد سالانه خانه باز خود بود که تقریباً 400 نفر در آن شرکت کردند. Aviram Krell از Plantec می گوید: “ما جدیدترین گونه های گل رز را نشان دادیم، فرصتی عالی برای شبکه سازی فراهم کردیم و شگفتی های متعددی را در اختیار داشتیم. در مجموع، این رویداد مهمی برای پرورش دهندگان گل رز آمریکای جنوبی بود.”

همچنین، بسیاری از گونه های جدید آینده اولین خود را در خانه باز کردند. “و احساس کلی که در صنعت دیدیم مثبت است. اهمیت گل رز در این زمان ها فقط افزایش یافته است، و ما چالش هایی را که به عنوان یک صنعت با آن روبرو هستیم به عنوان فرصت هایی می دانیم که نه تنها برای رشد خود، بلکه همچنین نوآوری در بازار با دوره های طولانی تر. گل های رز ماندگار، رنگ های تند و گیاهان بهتر و سالم تر.”

“دبورا یک ستاره در خانه باز Plantec بود و میزبان یک جلسه ارائه و پرسش و پاسخ برای پرورش دهندگان بود. دبورا در سخنرانی خود داده هایی را در مورد روند بازار، تمایلات مصرف کنندگان، ترجیحات خرده فروشی و بسیاری موارد دیگر ارائه کرد. ما در Plantec می خواهیم این کار را انجام دهیم. فرصتی برای تشکر یک بار دیگر از دبورا برای وقت و انرژی اش، خانه باز بدون او مثل قبل نبود.”



منبع