بازدیدکنندگان Glee به غرفه GCA در نمایشگاه دعوت شده اند

پیتر بورکز، مدیر اجرایی GCA، می‌گوید: «Glee بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت باغبانی است و بیشتر اعضای ما در آن شرکت خواهند کرد، بنابراین فرصتی عالی است که آنها را به غرفه خود دعوت کنیم تا یک چهره خوب داشته باشیم. روبرو شدن. این یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در تقویم صنعت باغبانی است.

بیش از 400 برند در Glee امسال حضور خواهند داشت، از جمله تامین کنندگان جدید و برخی از آنها که قبلا در نمایشگاه دیده نشده بودند.

تلفن: 01244 952170



منبع

تیم انجمن مرکز باغ (GCA) در این ماه (ژوئن 2023) یک غرفه در Glee دارد که اعضای فعلی و کسانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان هستند می توانند از آنجا بازدید کنند.

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن مرکز باغ

هزاران محصول جدید به طور انحصاری در آنجا عرضه می شوند، از ترکیبات جدید کمپوست گرفته تا مصالح تزئینی، جدیدترین گونه های گیاهی، دکور، حصار، دکوراسیون باغ، گلدان، مجسمه، و مجسمه.

Glee همچنین مکانی برای دیدن آخرین روندها است و دارای یک منطقه ویژه نمایشگاه محصولات جدید است که دارای نوآوری و توسعه محصول جدید است.

“من شرکت خواهم کرد و مشتاقانه منتظر هستم تا در طول این رویداد تا حد امکان با اعضای بیشتری آشنا شوم. ما یک فضای استراحت با میز و صندلی داریم که برای هرکسی که مایل است بیاید و بنشیند و با ما چت کند عالی است.

GCA در این رویداد در مرکز نمایشگاه ملی (NEC) در بیرمنگام در سالن 8، غرفه 8C70-D71، از 27 تا 29 ژوئن خواهد بود.

پیتر می‌افزاید: «آموزش همیشه جنبه کلیدی ارائه کلی Glee بوده است و «The Stage» مکانی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندها و موضوعات کلیدی است که آینده باغبانی را شکل می‌دهند. یک دستور کار سه روزه با موضوعاتی از جمله مسائل مربوط به پایداری و مصرف کنندگان اخلاقی و اینکه چگونه می توانیم صنعت خود را در آینده محافظت کنیم، وجود دارد که همه چیزهایی است که ما نیز درباره آنها بحث می کنیم.

ما همچنین مشتاقانه منتظر گفتگو با هر کسی هستیم که مایل است در مورد انجمن ما اطلاعات بیشتری کسب کند، و می توانیم اطلاعاتی را برای مراکز باغ و تامین کنندگانی که علاقه مند به پیوستن به ما هستند ارائه دهیم.”

نه تنها نمایش عالی برای کارکنان مرکز باغ است تا آخرین اخبار باغبانی را بیابند، جدیدترین محصولات ارائه شده را ببینند، با تامین کنندگان قدیمی و جدید ملاقات کنند، و شرکای عرضه جدید هیجان انگیز را تهیه کنند، بلکه فرصتی است برای پیگیری با سایر اعضای GCA و به شبکه.

پیتر ادامه می‌دهد: «ما همچنین مشتاقانه منتظر دیدن طرح‌های فروشگاه پاپ‌آپ فینالیست‌های فروشگاه استعدادهای درخشان Glee هستیم که در این نمایشگاه نیز حضور خواهند داشت. این یک ابتکار مشترک بود که ما با تیم فروشگاه استعدادهای درخشان Glee میزبانی کردیم. به همه از تمام مراکز باغ که شرکت کردند و به کسانی که برای نمایش طرح های خود در Glee انتخاب شده اند تبریک می گویم. این یک دستاورد فوق العاده است.»