برای IFTEX 2023 آماده اید؟

برای اطلاعات بیشتر:
IFTEX
http://iftex.org



منبع

هفته آینده، از 6 تا 8 ژوئن، درهای مرکز اوشوال در نایروبی درهای خود را برای دهمین نسخه IFTEX کنیا باز خواهد کرد و قرار است بزرگترین نسخه از زمان آغاز به کار آن در سال 2012 باشد. همچنین در این هفته چندین مورد می توان از شرکت ها بازدید کرد. برای مثال Breeder Schreurs روزهای باز خود را در طول و بعد از نمایش برگزار می‌کند.

زمان تصویر!
نمی توانید در نمایش شرکت کنید؟ جای نگرانی نیست! FloralDaily برای پوشش این نمایشگاه حضور خواهد داشت و شما را در جریان جزئیات این صنعت، محصولات جدید، محصولات و البته فضای موجود در نمایشگاه قرار می دهد. مشتاق نسخه سال گذشته هستید؟ گزارش تصویری 2022 ما از IFTEX را بررسی کنید.

بازگشت به مسیر
دیک ون رامسدونک، سخنگوی IFTEX، چشم انداز خوش بینانه خود را برای رویداد امسال به اشتراک گذاشت و اظهار داشت: “سال گذشته بازگشتی را رقم زد و امسال ما به مسیر بازگشته ایم.”

بیش از 165 غرفه دار
بیش از 165 شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت. این سازمان می‌گوید: «تعداد تولیدکنندگانی که محصولات خود را به نمایش می‌گذارند، به‌ویژه در میان تولیدکنندگان کوچک‌تر جدید به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است که با یکی از اهداف کلیدی IFTEX همسو می‌شود».