باغبانی و معماری منظر برای برگزاری سری میکسر

اولین رویداد Come to the Table در روز جمعه 31 فروردین ماه از ساعت 16 تا 18 در ساختمان علوم کشاورزی نوترین برگزار می شود. شرکت کنندگان می توانند برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دپارتمان HLA بررسی کنند و در حالی که از غذا و معاشرت با اساتید، کارکنان و دانشجویان فعلی لذت می برند، از ساختمان علوم کشاورزی Nutrien بازدید کنند. غذا توسط تیم داوری گوشت CSU و مزرعه مردمی ارائه می شود و مزه شراب برای 21+ توسط شراب سازی بلانچارد ارائه می شود.

منگمنگ گو، رئیس جدید دپارتمان HLA، از زمان شروع به کار خود در جولای 2022، برای دیدار با سهامداران و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشاورزی کلرادو، به ایالت سفر کرده است.

منبع: agsci.source.colostate.edu



منبع

رویدادهای آوریل و سپتامبر در محوطه دانشگاه فورت کالینز با تمرکز بر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار می شود و شامل تعامل با اعضای هیئت علمی سایر واحدهای دانشگاهی در محوطه خواهد بود. رویدادهای تابستانی در فضای رویداد Design by Sundown در لیتلتون و Green Valley Sod Farm در Platteville برگزار می‌شود و بر ایجاد روابط با سهامداران و فارغ‌التحصیلان تمرکز خواهد کرد.

“دپارتمان باغبانی و معماری منظر در تنوع ذینفعانی که ما نمایندگی می کنیم بسیار منحصر به فرد است. ما با صنعت سبز 2 میلیارد دلاری کلرادو که شامل گل‌کاری، صنعت سیب‌زمینی 209 میلیون دلاری، صنعت شراب‌سازی و شراب‌سازی و صنعت میوه و سبزیجات 300 میلیون دلاری است، که شامل هلوهای پرطرفدار Palisade Peaches و Rocky Ford Melons کلرادو می‌شود، شریک و حمایت می‌کنیم. . این راز نیست که همه‌گیری ما را به طرق خاصی قطع کرد. ما امیدواریم که از طریق این رویدادها دوباره با ذینفعان، اساتید و کارکنان، دانشجویان و جامعه CSU در ارتباط باشیم.»

دپارتمان باغبانی و معماری منظر دانشگاه ایالتی کلرادو میزبان مجموعه‌ای از میکسرها – “با HLA سر میز بیایید” – برای ترویج صنعت باغبانی و منظر کلرادو. این چهار رویداد فرصت‌هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌های آموزشی، تحقیقاتی و اطلاع‌رسانی، شبکه‌سازی و غذاها و نوشیدنی‌های محلی این بخش را ارائه می‌دهند.