تخصص dnata در حمل و نقل گل در آمستردام پرواز می کند

در سال 2024، dnata با افتتاح یک مرکز بار کاملاً خودکار، dnata Cargo City Amsterdam، در AMS، عملیات خود را در هلند به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد. یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین امکانات در نوع خود، از جمله گواهینامه های پایداری و طراحی سازگار با محیط زیست، این مرکز 61000 متر مربعی از فناوری های پیشرفته استفاده می کند و می تواند سالانه بیش از 850000 تن محموله را پردازش کند. این شامل مواد فاسد شدنی، دارویی، کالاهای خطرناک، پست، حیوانات زنده، موتور هواپیما و وسایل نقلیه خواهد بود.

یان ون آنروی، مدیر عامل dnata هلند، گفت: “درک نیازهای مشتریان ما برای اطمینان از حفظ طراوت و ماندگاری اقلام فاسد شدنی مانند گل ها، حفظ ارزش برای مشتریان بسیار مهم است. تیم مشتری مدار ما و بهترین امکانات کلاس تضمین می کند که محموله های فاسد شدنی در طول فرآیند حمل و نقل به سرعت و کارآمد پردازش می شوند.”

dnata هر سال تا 42000 تن گل های ظریف را از امکانات پیشرفته باربری آمستردام خود حمل می کند.

تأسیسات dnata در آمستردام همچنین صادرات 15000 تن گل در سال را مدیریت می کند که عمدتاً ژربرا، گچ و گل صد تومانی تولید شده خانگی است.

گواهینامه های جهانی
امکانات dnata در آمستردام توسط مرکز عالی یاتا برای اعتبار سنجی مستقل در لجستیک دارویی (CEIV Pharma) تایید شده است. این نشان دهنده توانایی این شرکت در انتقال محصولات دارویی تحت سخت ترین استانداردها است. گواهینامه بیشتر برای عملکرد خوب توزیع (GDP) حداقل استانداردهایی را توصیف می کند که یک توزیع کننده عمده فروشی باید رعایت کند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت و یکپارچگی داروها در سراسر زنجیره تامین حفظ می شود. این گواهینامه ها نشان دهنده تعهد dnata به شیوه های توزیع خوب و کیفیت در هر جنبه ای از ارائه خدمات است.

سرمایه گذاری عمده در عملیات باربری
dnata در حال حاضر خدمات جابجایی زمینی و باری را به 37 شرکت هواپیمایی در فرودگاه اسخیپول آمستردام (AMS) با تیمی متشکل از 1000 متخصص هوانوردی اختصاص داده است که 10000 پرواز را انجام می دهند و سالانه 540000 تن بار را جابجا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
dnata
dnata.com



منبع

کلید سرعت و دما
به منظور حفظ کنترل دمای گل ها، سرعت حمل و نقل و در عین حال محدود کردن کار با محصول، از تخلیه هواپیما، به تأسیسات dnata، و کامیون ها و فرستنده های بار، کلیدی است. تیم‌های بسیار آموزش‌دیده dnata معمولاً می‌توانند یک هواپیمای باری کامل را از گل‌ها خالی کرده و در عرض ۹۰ دقیقه در کامیون‌های حمل‌ونقل بار کنند. در صورت لزوم، تاسیسات زنجیره ای خنک dnata در مرکز آمستردام، انبار سردی را برای حفظ تازگی و طراوت قبل از حمل و نقل به بازار، حراج و توزیع در سراسر اروپا فراهم می کند.

ارکیده ها، گل های داوودی و گل های رز محبوب محبوب ترین انواع 27000 تن گل وارداتی هستند که روزانه از بازارهای اصلی در آفریقای شرقی و آمریکای جنوبی وارد قاره اروپا می شوند. یکی از شلوغ ترین زمان های سال، پنجره دو تا سه هفته ای قبل از روز ولنتاین در ماه فوریه است که هر روز چندین هواپیمای باری برای تامین پرندگان عشق اروپا وارد می شوند.