تولیدکنندگان گل شاخه بریده در کارگاه های آموزشی در سراسر تنسی شرکت می کنند

راب هالند، مدیر CPA گفت: “علاقه به گل های شاخه بریده در سراسر ایالت گسترده است.” ما شاهد علاقه افراد با سالها تجربه در فروش محصولات در بازارهای کشاورزان به افرادی هستیم که تجربه کشاورزی بسیار کمی دارند.”

مؤسسه کشاورزی دانشگاه تنسی از طریق مأموریت اعطای زمین خود در زمینه تحقیق، آموزش و توسعه، زندگی ها را لمس کرده و Real را ارائه می دهد. زندگی راه حل ها utia.tennessee.edu.



منبع گل های شاخه بریده یکی از شش محصول ویژه ای هستند که مرکز اخیراً به عنوان بخشی از پروژه ای که تا حدی توسط کمک هزینه بلوک محصول تخصصی وزارت کشاورزی ایالات متحده از طریق وزارت کشاورزی تنسی بر روی آنها متمرکز شده است.

کارولین هانتر یک تولید کننده گل شاخه بریده است که به عنوان پانلیست برای یکی از کارگاه ها خدمت کرده است. او ساترن بلا بلومز را در نزدیکی ناکسویل اداره می‌کند، جایی که او رشد می‌کند، برداشت می‌کند، مرتب می‌کند و شکوفه‌های تخصصی را تحویل می‌دهد. هانتر می گوید: «این کار بسیار زیاد است، و کار فشرده ای دارد.

بر اساس یک پروژه CPA در سال گذشته، بسیاری از مردم یک شرکت گل شاخه بریده را راه اندازی کردند تا یا مکمل فروش سایر محصولات کشاورزی باشند یا جریان درآمد جدیدی برای مزرعه ایجاد کنند. اما گل‌ها را می‌توان از طریق مکان‌های زیادی فروخت – مستقیم به مصرف‌کنندگان، تحویل مشاغل، سفارشی‌سازی برای رویدادهایی مانند عروسی، یا فروش عمده به گل‌فروشان و سایر ارائه‌دهندگان صنعت خدمات.

آلیسیا رین، استادیار اقتصاد کشاورزی، اظهار داشت: «تولید گل های شاخه بریده محلی گزینه جالبی برای افرادی است که به دنبال تنوع بخشیدن به محصولات خود یا در دسترس بودن زمین محدود هستند. “بسیاری از شرکت کنندگان در کارگاه نشان دادند که یک نام تجاری موجود دارند و از یادگیری بیشتر در مورد روش های اهرم موثر برندهای خود، از جمله استراتژی های قیمت گذاری و کانال های بازاریابی برای در نظر گرفتن در حین پیشبرد سرمایه گذاری های تجاری خود قدردانی می کنند.”

کارگاه‌های گل بریده اخیر که در سراسر تنسی برگزار شد، اطلاعات عملی تولید و برنامه‌ریزی کسب‌وکار را برای موفقیت کسب‌وکار با گل‌های شاخه بریده محلی، یک انتخاب محصول جدید محبوب برای تنسی‌هایی که مزرعه‌شان را راه‌اندازی یا متنوع می‌کنند، ارائه کردند. مرکز توسعه دانشگاه تنسی برای کشاورزی سودآور (CPA) کارگاه های تخصصی را در لبنان، جکسون، مریویل و فرانکلین برگزار کرد. بیش از 300 تولیدکننده گل شاخه بریده در آن شرکت کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های محصول تخصصی مرکز و سایر برنامه های آموزشی در کشاورزی با ارزش افزوده، با مرکز کشاورزی سودآور به صورت آنلاین به آدرس cpa.tennessee.edu تماس بگیرید.

این کارگاه‌ها فرصت‌های شبکه‌سازی را با سایر تولیدکنندگان فراهم کردند و به شرکت‌کنندگان در مورد شیوه‌های تولید و مبانی کسب‌وکار راه‌اندازی یک شرکت موفق گل بریده آموزش دادند. با بیش از 30 نوع گل شاخه بریده مناسب برای تولید تجاری در تنسی، سخنرانان کارگاه برنامه ریزی زیادی را برای اطمینان از بیهوده نشدن تلاش ها تشویق می کنند.


مرکز توسعه دانشگاه تنسی برای کشاورزی سودآور، کارگاه‌های آموزشی گل بریده را در سراسر ایالت در اوایل سال 2023 سازماندهی کرد. عکس از UTIA.