جشن آمدن یوروویژن به لیورپول

ایده آل برای یک شب یوروویژن، تیم سازی، یا راهی عالی برای کاهش استرس پس از یک روز پرمشغله در محل کار.

Vinok یک تاج گل سنتی اوکراینی است که در طول تاریخ توسط زنان جوانی که واجد شرایط ازدواج بودند، به عنوان سرپوش پوشیده می شد. قدمت این سنت به دوران پیش از مسیحیت می رسد و اعتقاد بر این بود که روسری از زنان جوان در برابر ارواح شیطانی محافظت می کند.

مالک جما واکرلی در مورد اینکه چرا تصمیم به راه اندازی این کارگاه ها گرفته اند.

“ما احساس کردیم خوب است که این کارگاه‌ها را با همکاری مشترک با چندین مکان لیورپول ترکیب کنیم تا بسته‌هایی از فعالیت‌ها، غذاها و نوشیدنی‌ها را تشکیل دهیم. بنابراین، بازدیدکنندگان شهر می‌توانند برخی از مهمان‌نوازی مشهور لیورپول را نیز تجربه کنند.”

هتل هیلتون، هتل پولمن، آبجوسازی لاو لین، هتل ایندیگو و شرکت آرایشگر و قهوه کلیپرز
بخشی از هر بلیط فروخته شده به مردم آسیب دیده از جنگ در اوکراین تعلق می گیرد.

برای جشن یوروویژن، بوکر فلاورز و گیفت با چندین سالن لیورپول همکاری می‌کنند تا کارگاه‌های آموزشی تاج گل اوکراینی را فراهم کنند که به عنوان وینوک نیز شناخته می‌شود. از 26 آوریل تا 11 می – شرکت کنندگان تاج گل یوروویژن خود را همراه با یک وعده غذایی خوشمزه از یکی از سالن های معتبر لیورپول زیر می سازند.

ما به عنوان یک تیم در بوکر فلاورز و هدایا، می‌خواهیم این رویداد یکبار در زندگی یوروویژن را که به لیورپول می‌آید جشن بگیریم و در عین حال فراموش نکنیم که چرا اینجاست و برای کسانی که از جنگ در اوکراین آسیب دیده‌اند پول جمع‌آوری کنیم.»

“از آنجایی که ما می خواهیم تاج ها از مواد پایدار ساخته شوند و در عین حال برای فینال یوروویژن نیز ماندگار شوند، آنها از گل های خشک شده به رنگ های یوروویژن ساخته می شوند. این بدان معنی است که آنها همچنین یک یادگاری دوست داشتنی برای یادآوری این رویداد خواهند ساخت.”

از آنجایی که یوروویژن به جای اوکراین به لیورپول می آید، این فرصتی است برای شرکت در فعالیتی با موضوع Flower Crown یوروویژن، لذت بردن از برخی از بهترین مهمان نوازی لیورپول، و همچنین حمایت از اوکراین در همان زمان.

برای اطلاعات بیشتر:
گل و هدایای بوکر
www.bookerflowersandgifts.co.uk



منبع