خبر خوب و بد برای کشاورزان کالیفرنیایی پس از باران

در مورد محصولات بالقوه شکاف، روبین خاطرنشان می کند که واردات توت ها و سبزیجات به مکزیک می تواند به پر کردن این شکاف کمک کند.

از چپ به راست: برد روبین، دنی کولهاس

صرفه جویی در هزینه از باران؟
بارندگی ها همچنین باعث کاهش هزینه ها نیز شده است. کولهاس می گوید: “هزینه های آبیاری بسته به کالا متفاوت است، اما با توجه به در دسترس بودن به دلیل بارندگی بیش از حد و افزایش تخصیص اعلام شده از قبل، هزینه های آب کمتر خواهد بود.” به عنوان مثال، او خاطرنشان می کند که سال گذشته، فروش آب در دره مرکزی جنوبی نزدیک به 2000 دلار در هکتار فروخت. روبین اضافه می کند که هزینه های آبیاری به اشکال مختلف انجام می شود. “در یک زمستان خشک، هزینه های آبیاری با هزینه اجرای پمپ های چاه افزایش می یابد. همچنین، تخصیص آب برای مزارع می تواند هزینه تحویل آب را افزایش دهد. در دره San Joaquin، برخی از کشاورزان می توانند هزینه هایی بین 1500 تا 2000 دلار در هر هکتار داشته باشند. او می گوید – پا.

گفته می شود، این هزینه ها ممکن است فقط در جای دیگری تخصیص داده شود. “افزایش صرفه جویی در مصرف آب به احتمال زیاد با افزایش هزینه ها به دلیل هزینه های پاکسازی، سمپاشی، کاشت تاخیری و کاهش عملکرد ناشی از آسیب باران به برخی محصولات جبران می شود. با این حال، گران ترین هزینه زمین مزرعه واقعی است. فراوانی باران، خاک سالم تری را برای فصول رشد آینده ایجاد می کند.» کولهاس می گوید.

چشم انداز آینده نزدیک
با این حال، در کوتاه مدت، چالش‌هایی باقی می‌ماند، از این واقعیت شروع می‌شود که اکثر محصولات زراعی کالیفرنیا به تأخیر می‌افتند، نه تنها باران به علاوه هوای سرد باعث عقب راندن محصولات موجود در زمین شده است، بلکه سیل‌های همراه با باران‌ها از آن جلوگیری می‌کند. مزارع از کاشت براد روبین، مدیر بخش مؤسسه کشاورزی ولز فارگو، با اشاره به اینکه تأخیر در این کاربردها می‌تواند منجر به کاهش عملکرد و کیفیت پایین شود، می‌گوید: مزارع مرطوب همچنین مدیریت کاربردهای محصولات کشاورزی مانند کود و آفت‌کش‌ها را برای تراکتورها دشوارتر می‌کند. سایر مزارع توت که کاشته شده اند و اکنون در معرض سیل هستند، احتمالاً باید دوباره کاشته شوند.

تخصیص نیروی کار نیز ممکن است در بهار امسال متفاوت به نظر برسد. در حالی که کولهاس می گوید بازار کار در سال گذشته تثبیت شده است، آب و هوای مرطوب به این معنی است که برخی از نیروهای کار باید منتظر باشند تا آب و هوا فروکش کند. او می‌گوید: «ما در اوایل سال در مورد مرکبات شاهد این بودیم که خدمه کارگری مجبور شدند برداشت را متوقف کنند تا زمانی که شرایط خشک به آنها اجازه دهد به مزرعه بازگردند.

درد کوتاه مدت با برخی دستاوردهای بلند مدت. این همان چیزی است که کشاورزان کالیفرنیایی به دنبال باران‌های سرآمد اخیر در مناطق مهم رشد کالیفرنیا مانند دره سالیناس با آن مواجه هستند.

او همچنین خاطرنشان می کند که مزارع در امتداد آب نماها بیشترین تأثیر را از باران می بینند. روبین می‌گوید: «دره سالیناس تقریباً 200000 هکتار سبزیجات دارد و تنها حدود 10 درصد آن دچار سیل شده است، بنابراین ممکن است تأثیر کوتاه‌مدت بر محصولاتی مانند کاهو، سایر سبزی‌های برگ‌دار و برخی سبزیجات داشته باشد». با این حال، هنوز محصولات زیادی در دسترس هستند که با توجه به اینکه سالیناس تقریباً 80 درصد از سبزیجات و سبزیجات ایالات متحده را از بهار تا پاییز تولید می کند، مهم است.

جدای از آن دردهای آینده نزدیک، نکات مثبتی در افق وجود دارد. روبین خاطرنشان می کند: “محصولاتی مانند آووکادو، مرکبات، انگور، و میوه های هسته دار احتمالاً با آب و هوای مرطوب و ساعات سرد خوب خواهند بود. کاشت های دائمی احتمالاً به خوبی و با توجه به احتمال بادام خوب خواهند بود.” مارس. “با باران و سرما، پرواز زنبور عسل و گرده افشانی برای کشاورزان بادام نگران کننده بوده است. تا زمانی که به ماه های آوریل و مه برسیم، صنعت نمی داند چگونه این محصول بر محصول بعدی تاثیر می گذارد. قیمت بادام در سال گذشته تقریباً 0.35 دلار در هر پوند افزایش یافته است. چند هفته ای که گمانه زنی ها در مورد یک محصول کوچکتر در صنعت وجود دارد.”

البته تصویر بزرگ این است که پس از سال‌ها خشکسالی متوالی به باران در این ایالت به شدت مورد نیاز بود. دنی کولهاس، مدیر خدمات شرکت Wells Fargo ag می‌گوید: «به سختی می‌توانید کشاورز را پیدا کنید که قدردان باران نباشد، حتی اگر این باران منجر به مشکلات کوتاه‌مدت شود. “با توجه به برف فراوان، مخازن ما پر خواهند شد. اگر ذوب روشمند برف داشته باشیم، این امکان را به مخازن ما می دهد تا در تابستان به ظرفیت خود برگردند و امکان تحویل آینده به تولیدکنندگان نفت را با قیمت اقتصادی فراهم می کند.”

سیل از اواخر هفته گذشته در برخی از مزارع توت فرنگی کالیفرنیا. عکس: کمیسیون توت فرنگی کالیفرنیا

برای اطلاعات بیشتر:
سارا هچ
ولز فارگو
[email protected]
https://www.wellsfargo.com/



منبع

با این حال، مقررات SGMA (قانون مدیریت پایدار آب های زیرزمینی) را متوقف نمی کند و کولهاس به کشاورزان یادآوری می کند که باید از محدودیت های قریب الوقوع اعمال شده بر ظرفیت پمپاژ توسط آژانس های پایداری آب های زیرزمینی (GSA) آگاه باشند.