دریای رنگ ها در خانه باز NIRP اکوادور

و البته واریته ها در گلخانه نمایشی خود که حدود 8000 مترمربع است نیز ارائه شد. بازدیدکنندگان می‌توانستند 38 گونه و 75 گونه پیش‌تجاری را در شکوفه کامل ببینند. آنها می‌توانند نه تنها زیبایی، بلکه عملکرد زراعی، فنی و تولیدی را نیز ارزیابی کنند.

مجموعه گل رز اسپری
الساندرو گیونه، مدیر عامل شرکت NIRP International SA می‌گوید: «نه تنها معرفی‌های جدید در گل رز استاندارد، بلکه در اسپری‌ها با مجموعه جدید اسپری Rosever ما نیز ارائه شده است. به انواع اسپری. نتیجه سالها کار و انتخاب، مجموعه جدید، بزرگ و هیجان انگیز ما از انواع اسپری است. این مجموعه جدید به نام Rosever Spray Collection نامگذاری شده است. شامل انواع مختلف اسپری در رنگ ها و شکل های مختلف گل، از جمله گل های بسیار گلهایی به شکل باغ عاشقانه. این انواع اسپری جدید، بهره وری خوب، قابلیت حمل و نقل و عمر طولانی گلدان را تضمین می کند.”

و در حین لذت بردن از گل های رز، وقت چت و یک فنجان قهوه از ایستگاه قهوه، غذای خوشمزه و نوشیدنی نیز وجود داشت. آقای کاستیلو در پایان می‌گوید: «ما دوست داریم مشتریان خود را ناز کنیم و آن‌ها ترکیبی عالی را دوست داشتند: یک لحظه حرفه‌ای در فضایی بسیار دلپذیر و گرم».

بهره زیاد
گیونه می گوید: «علاقه زیاد بود. آنها نه تنها از مشتریان خود، تولیدکنندگان، بلکه از بازرگانان و Expoflores استقبال کردند. بسیار مهم است که ارقام را نه تنها به تولیدکنندگان، بلکه به بازرگانان نیز نشان دهیم که حلقه پیوندی اساسی در فرآیند هستند که گل رز را از گلخانه به مشتری نهایی می‌آورند. و البته، بسیار مهم بود که Expoflores حضور داشت، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اکوادوری که ما بخشی از آن هستیم.”

در 13 و 14 آوریل، خانه باز NIRP اکوادور در ویترین آنها واقع در Cayambe، اکوادور برگزار شد. تیم کامل NIRP برای استقبال از بازدیدکنندگان، که در میان دیگران، پرورش دهندگان، بازرگانان، Expoflores، شرکا و مطبوعات بودند، حضور داشتند. آنها ارقام فعلی و جدید خود را به ترتیب و در گلخانه ارائه کردند. توجه ویژه ای به مجموعه جدید اسپری گل رز آنها شد: Rosever® Spray Collection.

برای اطلاعات بیشتر:
کارلوس کاستیو
NIRP اکوادور C.LTDA
ایمیل: [email protected]
www.nirpinternational.com



منبع

نمايشگاه ها
و این مجموعه جدید اسپری گل رز توجه زیادی را به خود جلب کرد، به عنوان مثال، Hotspot®، Orange Bowl®، Golden Globe®، Caramel Macchiato®، Desert Rose® Watergame®، و Tropic Versilia®. کاستیلو می‌گوید: «نظرات کلی بازدیدکنندگان بر کیفیت و نوآوری که در انواع ما یافتند متمرکز بود، مانند رنگ‌های خاص، گل‌های رز به شکل باغ و مجموعه جدید اسپری. “با این حال، در عین حال، ما به عنوان یک شرکت پرورش دهنده و بازدیدکنندگان، “پایه” در تجارت گل رز را فراموش نمی کنیم که قرمز و سفید است. بدون شک آنها ستاره های این رویداد بودند.”

چه چیزی به نمایش گذاشته شده است؟
حدود 25 گونه استاندارد و 15 اسپری با چیدمان های بسیار بزرگ به نمایش گذاشته شد. “این به منظور قدردانی از کیفیت و زیبایی گل ها است” و گوشه خاصی به مجموعه اسپری Rosever جدید آنها اختصاص داده شده است. بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را داشتند که عملکرد چندین گونه را هنگام رنگرزی مشاهده کنند. کارلوس کاستیلو، مدیر بازرگانی NIRP اکوادور می‌گوید: «آرایش زیبای Snowballet® با رنگ آبی بسیار مورد استقبال قرار گرفت، این تنوع برای مردن کاملاً عالی است.