“در نهایت، این گلخانه ها به طور کامل به صورت مستقل عمل می کنند.”

برای اطلاعات بیشتر:
مدیریت رشد هوگندورن
[email protected]
www.hoogendoorn.nl

با رشد سریع صنعت گلخانه ای در کبک مانند همیشه، نیاز مبرمی به هوش مصنوعی (AI) در عصر حاضر وجود دارد. کمبود نیروی کار و نیاز به آسان‌تر و مستقل‌تر کردن موقعیت‌های کنترل پیچیده، چالش‌های خودکفایی، و نیاز به اجرای شیوه‌های کشاورزی پایدار تنها چند چالش روزانه هستند که بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند.

مفهوم رشد مبتنی بر داده، نیروی محرکه این پروژه است. همراه با مشارکت شرکای شناخته شده در این زمینه، این اولین گام در رفع نیازهای فعلی و تسهیل زندگی در گلخانه برای گلخانه داران است. Cytech Corbin همچنین بیان می کند که آنها از فلسفه “توانمندسازی گیاهان” الهام گرفته اند، که به تولید کننده کمک می کند تا بدون توجه به اندازه گلخانه پرورش دهندگان به محصولات مولد، سودآور و با کیفیت بالا دست یابد.

چند ماه پیش، Cytech Corbin گلخانه نمایشی خود را به نام Brillo افتتاح کرد. اگرچه اندازه کوچکی دارد، اما این گلخانه با فناوری پیشرفته شامل هوش مصنوعی (AI) است. این شرکت که در کبک کانادا مستقر است، اخیراً به یکی از شرکای Hoogendoorn Growth Management تبدیل شده است. افتتاح این گلخانه گام مهمی در توسعه دانش در زمینه فناوری هایی مانند هوش مصنوعی است و به رفع چالش هایی که امروز با آن روبرو هستیم کمک خواهد کرد.

دنیس لاووی، یکی از سهامداران Cytech Corbin، این گلخانه را “مجهزترین گلخانه ای در بازار امروز در کبک” و “بهترین گلخانه از نظر کنترل، تهویه و اتوماسیون” می نامد. Lavoie همچنین نشان می دهد که سیستم کنترل پیشرفته است. در نهایت، این گلخانه‌ها کاملاً مستقل عمل می‌کنند. فقط باید کار مکانیکی را انجام دهد.» از آنجایی که تولیدکنندگان شاهد دو برابر شدن محصولات خود در چند سال آینده هستند، نتایج «فقط باورنکردنی است. فراتر از آن چیزی است که ما فکر می کردیم.»



منبع

این گلخانه مجهز به سیستم تهویه نیمه بسته است، با برق گرم می شود و تنها بر روی نرم افزار IIVO و LetsGrow.com اجرا می شود. بخشی از استراتژی استان کبک در جهت خودکفایی بیشتر از نظر مواد غذایی است. Cytech Corbin خود را یکی از شرکت‌های کلیدی می‌داند که بر تامین ابزارهایی برای کشت محصولات با کیفیت و پایدار به تولیدکنندگان گلخانه متمرکز شده است. بر اساس داده ها، IIVO به همراه LetsGrow.com در حال اتخاذ تصمیمات کنترلی برای پرورش دهندگان هستند. به این ترتیب، پرورش دهندگان می توانند به جای تغییرات روزانه، بر استراتژی رشد خود تمرکز کنند.