دو افزودنی پوششی جدید برای متعادل کردن دما بین شب و روز

تاسیسات SCL در لاردارلو (پیزا).

بین سپتامبر و دسامبر 2022، نظارت حرارتی در مرکز آزمایشی SCL در لاردارلو انجام شد که نتایج آن در نمودارها سازماندهی شد. فیلم مورد استفاده، LD/LLDPE اکسترود شده با سه لایه 200 میکرونی است، که در آن افزودنی‌های سل از طریق مستربچ با غلظت 50 درصد فقط در لایه مرکزی (دوز mb 10 درصد) معرفی شدند که 50 درصد از کل ساختار فیلم را نشان می‌دهد.

برای مشاهده نتایج به دست آمده با Zinflam Thermal Balance 200 در فیلدها و برای مشاهده برگه فنی Zinflam Thermal Balance 100 اینجا کلیک کنید.

مارکو آندروتی از این شرکت توضیح داد: “افزودنی های نسل جدید شامل Zinflam Thermal Balance 100 و lo Zinflam Thermal Balance 200. در حالی که اولی (TB100) برای آب و هوای مدیترانه ای توصیه می شود، دومی (TB200) در عوض برای مناطق کشاورزی با تغییرات دمای قابل توجه بین روز و شب، مانند مناطق بیابانی و اروپای مرکزی توصیه می شود. فناوری Zinflam TB به کاهش عبور NIRها به لطف لایه‌های پلی الفین کمک می‌کند، علاوه بر این، نفوذپذیری آن‌ها را در برابر پرتوهای طولانی مادون قرمز ساطع شده توسط خاک در طول شب بهبود می‌بخشد تا از دست دادن گرما در سردترین ساعات کاهش یابد.

فیلم‌های به‌دست‌آمده با Zinflam TB رنگ کمی مادی دارند و تعادل خوبی بین نور منتشر شده و نور مستقیم در محدوده PAR بدون تداخل در عملکرد هر افزودنی دیگری که معمولاً برای تولید فیلم‌های گلخانه‌ای به‌عنوان تثبیت‌کننده‌های UV (هم شیمیایی و هم به‌کار می‌روند) را تضمین می‌کنند. فیزیکی)، آنتی اکسیدان، ضد مه، ضد مه و غیره.

برای اطلاعات بیشتر:
SCL Italia Spa
MA Plastic Engineering Srl
تلفن: 6771681 02 +39
[email protected]
[email protected]
larderellogroup.com
scl.industries



منبع به منظور مقابله با این مشکلات، SCL Italia – Larderello Group، یک شرکت ایتالیایی متخصص در فناوری بور، دو افزودنی جدید را که قادر به کاهش تنش حرارتی هستند را همراه با MA Plastic Engineering srl، شرکتی که با مواد افزودنی برای پلاستیک و پلیمرهای زیستی کار می‌کند، مطالعه کرد. با استفاده از بورات روی تولید شده توسط SLC به عنوان یک افزودنی جذب کننده IR، این دو شرکت یک مفهوم مولکولی را در خانواده بور با افزودنی های سینرژیک اضافه کرده و یک خط تعادل حرارتی جدید ایجاد کرده اند.

موضوع کنترل دما در گلخانه ها به دلیل تغییر اقلیم و تغییرات سریع دما که اغلب در مناطق تولیدی اتفاق می افتد، به یکی از مهمترین جنبه های مدیریت محصول تبدیل شده است. به ویژه، دمای بالا در طول روز در طول بسیاری از ماه‌های سال، محیط زیست محصولات حفاظت‌شده را هم برای اپراتورها و هم برای خود گیاهان نامطلوب می‌سازد.