روزلاین همچنان در بازار گل روسیه شکوفا می شود

ما همیشه سعی می کنیم گونه های جالب تری بکاریم. مدیران ما با گلفروشان در ارتباط هستند تا با تمام روندهای جدید در صنعت گل آشنا شوند و درک کنند. این تحرک به ما این امکان را می دهد که «موج را بگیریم» و در اوج بازی خود بمانیم. ما همچنین سعی می‌کنیم تدارکات را توسعه دهیم تا خدمات سریع‌تر و آسان‌تر را برای مشتریان خود ارائه کنیم.» پاول نتیجه می‌گیرد.

پاول می گوید: “ما قصد داریم کاشت 12 هکتار خود را به پایان برسانیم و امیدواریم که فرهنگ مصرف گل در روسیه همچنان توسعه یابد تا مردم نه تنها به عنوان هدیه برای تعطیلات، بلکه زندگی روزمره خود را نیز با آنها تزئین کنند.” سوکولوف، مدیر بازرگانی روزلاین.

تا کنون، این شرکت تنها گل رز خود را در سراسر کشور می فروشد و آنها را به خارج از کشور صادر نمی کند. با این حال، یک هفته پیش، آنها با شرکای جدیدی از بلاروس قرارداد امضا کردند و قرار است اواخر این ماه شروع به فروش گل در آنجا کنند.

Roseline در سال 2005 تاسیس شد و تا سال 2022، گل رز بریده شده را در 9 هکتار در Dmitrov، در منطقه مسکو پرورش داد. در سال 2022، آنها 12 هکتار دیگر را در رامنسکویه، در همان منطقه به دست آوردند، که برای ادامه دادن به بازار انواع گل رز خود، مورد استقبال قرار گرفت.

برای اطلاعات بیشتر:
پاول سوکولوف، مدیر بازرگانی
روزلین
تلفن: 8 (965) 317 4641
ایمیل: [email protected]
اینستاگرام: https://instagram.com/rose.line.opt
http://roseline.ru/





منبع