رویال ون زانتن 2 هکتار جنگل در اوگاندا و آفریقای جنوبی می کارد

جاماندا بوامبال از رویال ون زانتن اوگاندا می گوید: «ما برای هر کارمند در اوگاندا یک درخت کاشتیم و همکارانم در آفریقای جنوبی نیز همین کار را کردند. “این در مجموع به 2 هکتار جنگل جدید در اوگاندا در مکان های ما در موکونو و واکیسو تبدیل می شود.”

رویال ون زانتن

هفته گذشته، کارمندان Royal Van Zanten هزار درخت در اوگاندا و آفریقای جنوبی کاشتند. کمپین “یک درخت برای هر کارمند یکی از راه هایی است که رویال ون زانتن قصد دارد برنامه پایداری خود را عملی کند.” کاشت درختان به بهبود ردپای کربن کمک می کند و به بازسازی و بازسازی طبیعت و محیط زیست کمک می کند.

برنامه پایداری رویال ون زانتن توسط کارمندان این شرکت تنظیم شد. برای تبدیل اشتیاق خود به میراث، کارمندان مسئولیت را بر عهده می گیرند و آن را عملی می کنند. این برنامه بر اساس دیدگاه کارکنان است: ما اهمیت می دهیم، بنابراین عمل می کنیم. بهبود ردپای کربن و بازگرداندن آسیب های وارده به طبیعت و محیط زیست پایه و اساس این امر است.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15, Rijsenhout
صندوق پستی 265, 1430 AG Aalsmeer
هلند
تلفن: 00 38 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع

بیش از 700 همکار در اوگاندا و 50 نفر در آفریقای جنوبی 20 درخت مختلف بومی و محلی کاشته اند که سرپناه و غذا برای جانوران بومی فراهم می کند. هماهنگی و انتخاب درخت همراه با شرکت کلروپلاست که وابسته به سازمان جنگلداری ملی اوگاندا است انجام شد.

رویال ون زانتن