روی یک گل تک تمرکز کنید

طراحی گل هنر انتقال احساسات از طریق گل است. کل برنامه درسی EMC بر اساس این مفهوم ساخته شده است. این مکانی است که در آن طراحان می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش دهند تا مردم را از نظر احساسی درگیر کنند و ارزش و اشتیاق بیشتری را از طریق گل‌ها به جای ارائه گل‌ها ارائه دهند.

مقاله کامل را در www.europeanmastercertification.com بخوانید.



منبع زیبایی کلاس پیشرفته در مفاهیمی است که توسط توماس دی بروین در کلاس آموزش داده می‌شود و دانش‌آموزان هنگام شروع به غواصی در تکالیف امتحانی که برای اعطای گواهینامه لازم است، می‌آیند. در تمام طول روز، وظایف خاصی وجود دارد که آماده می شوند و به طرز باورنکردنی چالش برانگیز هستند، همانطور که دانش آموزان را تشویق می کند و آنها را برای پیشرفت و گسترش جهان خلاق خود تشویق می کند.

احساسات پیام رسان ما هستند، بنابراین ما مسئول ترجمه آنها از طریق گل ها هستیم. به عنوان طراح، ما باید منیت شخصی خود را کنار بگذاریم و احساسات مشتریان را منعکس کنیم. تمرکز ما باید بر روی چیزی باشد که آنها می‌خواهند به مخاطبان، مهمانان و عموم مردم، بسته به مناسبت، منتقل کنند. گل ها رسانه مناسبی برای این کار هستند، زیرا آنها به زبانی صحبت می کنند که به طور جهانی قابل درک است.

دانش‌آموزان با گذراندن کل برنامه آموزشی، عناصر و اصول طراحی را در کلاس پایه مطالعه می‌کنند و با راهنمایی و بازخورد تیم آموزشی، از طریق Practicum خود، یک برنامه اجرایی فعال که به دانش‌آموزان در فرآیند رشد و گرفتن دانش کمک می‌کند، کار می‌کنند. آنها در Foundation به سطح بعدی آموختند تا برای تجربه جادویی کلاس پیشرفته آماده شوند.

یک برنامه تمرین مهارتی اختصاص یافته وجود دارد که با آموزش های ویدیویی تکمیل می شود که مکانیک ها و تکنیک هایی را نشان می دهد که ممکن است برای تکمیل تکالیف داده شده مفید باشد. این چارچوب به صورت آنلاین با تعامل هفتگی در “غلاف” با سایر دانش آموزان و یک مربی EMC به دانش آموز زمان کافی برای مهارت در مهارت های آموخته شده ارائه می شود. تمرکز این دوره آموزشی عمدتاً درگیر کردن دانش آموزان در درک عمیق تر از نحوه تعامل همه عناصر و اصول طراحی با یکدیگر و ایجاد اعتماد به نفس در توانایی های طراحی آنها است. تمام دانش بنیاد و تمرینات پس از آن، دانش آموز را برای قسمت پیشرفته آماده می کند.