“سبک اخلاقی” با مکان های جدید در محل در نمایشگاه های کالاهای مصرفی فرانکفورت

ورزش به سبک اخلاقی
Ethical Style توجه را به تامین کنندگانی جلب می کند که سهم ویژه ای در زمینه پایداری دارند. هر غرفه‌داری در Ambiente، Christmasworld، و Creativeworld می‌تواند برای برنامه‌ها درخواست دهد.

موضوع اصلی
امروزه، پایداری یک موضوع اصلی اجتماعی و اقتصادی در سراسر جهان با دامنه و اهمیت بسیار زیاد است. افراد بیشتر و بیشتری در هنگام خرید توجه و انتقادپذیرتر می شوند، معمولاً به خوبی مطلع هستند و در مورد منشاء، شرایط ساخت و همچنین مواد و پیشینه محصولات ارائه شده سؤال می کنند. تعداد فزاینده ای از تامین کنندگان در حال تطبیق با این هستند – به موازات آن، نمایشگاه های کالاهای مصرفی فرانکفورت همچنان بر موضوع پایداری تمرکز می کنند. این شامل سبک اخلاقی علاقه ویژه و آزمایش شده Ambiente است که در نمایشگاه های تجاری Christmasworld و Creativeworld در سال 2023 نیز نمایش داده خواهد شد. Style به بازدیدکنندگان کمک می کند تا این محدوده را به شکلی ساختارمندتر و همه تنوع آن را درک کنند. کجای دیگر، اگر نه در نمایشگاه های تجاری، این همه شرکت می توانند محصولات و راه حل های پایدار خود را همزمان به چنین مخاطبان بین المللی ارائه دهند؟ جولیا اوهرک، رئیس نمایشگاه های کالاهای مصرفی می گوید.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
مسه فرانکفورت
www.messefrankfurt.com

علاوه بر این، برای اولین بار، چهار نقطه به سبک اخلاقی در این نمایشگاه وجود خواهد داشت. تمرکز همیشه بر جنبه تنوع در پایداری است که توسط شرکت های کوچک و همچنین برندهای برتر در صنعت اجرا و نشان داده می شود. در عین حال، به ایجاد انتقال دانش و باز کردن تماس های تجاری جدید برای بازدیدکنندگان تشویق می شود.

جنبه‌های مختلف پایداری تمرکز نمایشگاه‌های کالاهای مصرفی Ambiente، Christmasworld و Creativeworld است. این امر هم با برنامه سبک اخلاقی، که در آن غرفه داران کریسمس و جهان خلاق هم اکنون می توانند در آن شرکت کنند، به دست می آید، و هم با مکان هایی در محوطه نمایشگاه که محصولات پایدار را با همه تنوعشان مورد توجه قرار می دهد.