سخنرانان متخصص در کنفرانس انجمن تجارت باغبانی برای به اشتراک گذاشتن بینش های صنعت 2030

باغبانی، کنفرانس افق را برای روندهای آینده بررسی می کند و چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت باغبانی بریتانیا را ارائه می دهد. این کنفرانس حوزه‌هایی مانند انقلاب خرده‌فروشی، بینش مصرف‌کننده، طراحی باغ در سطح ملی و جهانی را بررسی خواهد کرد و اینکه چگونه اتوماسیون، هوش مصنوعی و متاورس می‌توانند دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم تغییر دهند.

“کنفرانس امسال موضوعات کلیدی مانند ارتقاء مهارت، فناوری پیشرفته و نحوه عملکرد صنعت را در دستور کار قرار می دهد و سخنرانان متخصص و میزگردها نظرات و پیش بینی های خود را در مورد آنچه در هشت سال آینده برای باغبانی خواهد داشت ارائه می دهند.”

کنفرانس 2022 در مرکز کنوانسیون بین المللی، بیرمنگام برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر و بلیط، به https://hta.org.uk/horticulture-the-conference مراجعه کنید.

آخرین کنفرانس در سال 2019 در زمینه کشت خرده فروشی برگزار شد که به بررسی چگونگی پایداری می تواند فرصتی برای صنعت باغ بیاورد.

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk

جیمز بارنز، رئیس HTA، گفت: «ما بسیار خرسندیم که چنین سخنرانانی را جذب کرده‌ایم که از طریق حوزه‌های مختلف تخصص خود، به صنعت باغبانی کمک می‌کنند تا بینش‌های مهمی را به دست آورد که چگونه می‌تواند به آینده نگری و تطبیق با آن ادامه دهد. جهانی که به سرعت در حال تغییر است – و به اهداف زیست محیطی خود دست یابد.



منبع

در میان سخنرانان اقتصاددان مشهور ویکی پرایس از مرکز تحقیقات اقتصاد و بازرگانی لندن خواهد بود. آریت اندرسون، طراح باغ و یکی از مجریان دنیای باغبانان؛ طراح باغ و بنیانگذار پروژه Grow2Know، تایشان هایدن اسمیت، منظره ساز باغ و برنده 20 مدال طلای چلسی، مارک گریگوری، باغبان مشهور، مایکل پری، The Plant Geek، تیم بریرکلیف، دبیر کل انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغبانی ; و دومینیک هریسون و جاش مک‌بین از آژانس جهانی گرایش‌های مصرف‌کننده، Foresight Factory.

مجموعه‌ای از کارشناسان، از جمله سخنرانان صنعت باغبانی و کاوشگر، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون بریتانیا، سایمون ریوز، قرار است بینش‌های خود را در مورد چگونگی نگاه صنعت باغبانی تا سال 2030 در کنفرانس سالانه انجمن تجارت باغبانی (HTA) به اشتراک بگذارند.

سخنران اصلی سیمون ریوز خواهد بود، که در مورد چگونگی نگاه او به سیاره زمین در سال 2030 و اینکه چگونه بریتانیا ممکن است تحت تأثیر این “تصویر بزرگ” قرار گیرد، بحث خواهد کرد. این روزنامه‌نگار که به خاطر مستندهای جهانی سفر و محیط‌زیست خود نیز شناخته شده است، در این کنفرانس که در روز چهارشنبه ۱۴ سپتامبر در بیرمنگام در ICC برگزار می‌شود، به سایر سخنرانان و میزگردها خواهند پیوست.

کنفرانس HTA بستری را برای نمایندگان فراهم می کند تا با همتایان خود در صنعت ارتباط برقرار کنند، در مورد مسائل کلیدی و نوآوری ها بحث کنند و راه های کار با یکدیگر و همچنین فرصت های دیگر را بررسی کنند. یک شام برای فرصت‌های شبکه‌ای دیگر وجود خواهد داشت که در آن جوایز UK Grower اهدا خواهد شد.