سیستم روشنایی جدید در گلخانه های آزمایشی دانشگاه بولونیا

از چپ به راست: Raffaello Montanari، Nevio Pelliconi، و Mirco Berti از C-LED

چند لامپ جدید در حال استفاده

افتتاحیه در 29 سپتامبر 2022 در بولونیا با حضور جووانی مولاری (رئیس دانشگاه)، روزالبا لانچیوتی (مدیر دیستال)، سرنا ونتوری (هماهنگ کننده مجموعه گلخانه) و تعداد زیادی معلم و محقق برگزار شد. رئیس جمهور Nevio Pelliconi و نمایندگان Mirco Berti و Raffaello Montanari برای C-LED حضور داشتند.

لامپ های سدیم قدیمی با 430 LED Combo هر کدام 300 وات جایگزین شده اند. این باید 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند.

پارامترها به طور خودکار بر اساس داده های جمع آوری شده توسط سنسورها تنظیم می شوند. از طریق یک ابر، قابل دسترسی از رایانه شخصی یا تلفن هوشمند، امکان نظارت و مدیریت کل سیستم وجود دارد. این سیستم الزامات طرح انتقال 4.0 را برآورده می کند و همچنین می تواند در میان “سیستم های تضمین کیفیت و پایداری” در نظر گرفته شود.

برای اطلاعات بیشتر:
C-LED
Via Gambellara، 34
40026 – Imola (BO) – ایتالیا
654980 0542 +39
[email protected]
www.c-led.it



منبع

مجموعه گلخانه ای در بولونیا، ایتالیا

چند لامپ جدید

یکی از اتاق های آزمایشی

“با این چراغ ها، ما روی صرفه جویی در انرژی، بهره وری و کیفیت تحقیقات شرط بندی می کنیم. سرمایه گذاری از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود، اما در این زمان که هزینه های انرژی سر به فلک می کشد، آشکارا اکنون بسیار مفید است. کل دانشگاه بولونیا حدود یورو هزینه می کرد. 15 میلیون در سال برق؛ اکنون ما پیش‌بینی می‌کنیم که هزینه آن دو برابر شود. ما انتظار داریم که سرمایه‌گذاری در فناوری C-LED برای گلخانه‌های خود را ظرف حدود سه سال جبران کنیم.»

از چپ به راست: روزالبا لانچیوتی، ماریا اوا جورجیونی و سرنا ونچوری

برتی و مونتاناری توضیح دادند: “لامپ‌هایی که ما در گلخانه‌ها نصب کرده‌ایم به دلیل کارایی و مصرف کم، که برای فناوری LED ضروری است، متمایز هستند. علاوه بر این، آنها به طور کامل به نیازهای مشتری، در این مورد، دانشگاه بولونیا، پاسخ می‌دهند.”

مجموعه گلخانه‌ای دانشگاه که حدود 2000 متر مربع را در بر می‌گیرد، محل فعالیت‌های تحقیقاتی گسترده‌ای در زمینه‌های کشت سبزیجات، میوه‌ها و زینتی و کنترل انگل است.

برای ایجاد بهترین رشد ممکن در محصولات، دانشمندان به دنبال شدت نور و طول موج (طیف) مناسب هستند.

C-LED، بخشی از گروه Cefla، متخصص در طراحی و تولید برنامه های کاربردی الکترونیکی و راه حل های روشنایی متناسب با نیاز مشتریان است. C-LED عمدتاً بر روی شرکت‌هایی که در کشت داخلی کار می‌کنند تمرکز دارد و طیف کاملی از محصولات و مشاوره‌های LED را ارائه می‌دهد.

رئیس جیووانی مولاری

دیستال، دپارتمان علوم و فناوری های غذایی دانشگاه بولونیا ایتالیا، یکی از بزرگترین مراکز اروپا در زمینه تحقیقات کشاورزی، شرکت C-LED را برای تجدید کامل عناصر روشنایی در گلخانه های آزمایشی خود انتخاب کرده است.

به دلیل ویژگی های تکنولوژیکی، این لامپ های LED معمولاً در گلخانه های مجهز به سنسورهایی که شدت نور و دما را اندازه گیری می کنند، نصب می شوند. داده‌های به‌دست‌آمده از طریق دروازه‌ها به یک واحد کنترل مرکزی منتقل می‌شوند که از آن پارامترها سپس به واحدهای LED منفرد ارسال می‌شوند.