شرکت چینی سالانه 8 میلیون نهال Phalaenopsis تولید می کند

در حال حاضر، این پایگاه بیش از 8 میلیون نهال Phalaenopsis درجه بالا و بیش از 1300 گونه از جمله Chaoqun No. 9، Chaoqun Gold Brick و Chaoqun Xiaotiantian تولید می کند. سالانه 9.5 میلیون نهال بطری و 2.5 میلیون نهال صادر می کند. این شرکت به ستون فقرات صنعت تولید ارکیده چین تبدیل شده است.

Hequn Flower Co., Ltd.



منبع

“مدیر کل شرکت ما، آقای لیائو ژوشون، متخصص گل های تایوان، منتقد نمایشگاه بین المللی ارکیده و رئیس انجمن پرورش ارکیده تایوان است. امروز، آقای لیائو بیش از 1300 گونه جدید از گل های تایوان دارد. Phalaenopsis به طور مستقل توسعه یافته است. با تکیه بر این مزیت قوی، در آینده، ما نه تنها می توانیم در چین بلکه در سراسر جهان رقابت کنیم.”

مدت طولانی است که اداره اصلاح آن صدها تلاقی و انتخاب نهال آنها را در برنامه اصلاحی سالانه انجام داده است. در حدود 40 درصد از ترکیبات هیبریدی، 1-10 گیاه منفرد را می توان از هر سویه هیبرید انتخاب کرد و برای غربالگری آزمایشی به آزمایشگاه کشت بافت تحویل داد.

ارقام با پتانسیل در مرحله سوم مشمول شرایط سخت گیرانه تری هستند و پس از عبور می توانند وارد تولید انبوه تجاری شوند.

خانم هان می‌گوید: «با معرفی مداوم جدیدترین انواع، فناوری‌ها و تجهیزات در داخل و خارج از کشور، می‌توانیم نهال‌های Phalaenopsis با مشخصات مختلف را با نسبت عالی کیفیت و هزینه در اختیار مشتریان در مناطق مختلف بازار بین‌المللی قرار دهیم».

برای اطلاعات بیشتر:

در چین، این شرکت یک شرکت نسبتاً بزرگ است که Phalaenopsis استاندارد، تخصصی و مدرن را تولید می کند. محصولات آن به ژاپن، کره، ویتنام، کانادا، اروپا و سایر بازارهای خارج از کشور صادر می شود.

مطابق با روند بازار و الزامات اساسی تولید تجاری، نهال های مریستمی رشد یافته از این گیاهان منفرد باید به دقت مشاهده و ثبت شوند، از جمله ملاحظات مربوط به سلامت گیاه و تشخیص ویروس، بنابراین فقط تعداد کمی از واریته ها می توانند وارد فاز تولید آزمایشی شوند. .

در بازار رقابتی امروزی، این شرکت به افزایش سرمایه گذاری در فناوری تحقیق و توسعه و استقرار یک سیستم تحقیق و توسعه ادامه می دهد و یک بانک منابع غنی از انواع ارکیده و فرآیندهای تولید مدرن ایجاد کرده است.

این شرکت از حدود 4500 متر مربع آزمایشگاه کشت بافت، 180 میز کار فوق تمیز و 35000 متر مربع گلخانه هوشمند تشکیل شده است.

“ما در سال 2017 شرکت گل دژو هکون را در دژو، استان شاندونگ تاسیس کردیم. این یک سرمایه گذاری مشترک تایوانی است که با تایید شهرداری دژو ثبت و تاسیس شده است. اکنون ما یک 20000 متر مربع آمریکایی ساخته ایم. گلخانه هوشمند استاندارد، گفت: خانم هان لونگمی از Hequn Flower.

این تیم شامل بیش از 200 نفر است و به رشد خود ادامه می دهد و متعهد به بهبود و بهبود مستمر تحقیق و توسعه اصلاح نژاد، تشخیص ویروس، گسترش کشت بافت، کشت نهال ارکیده و بازاریابی تجاری است.