شستشوی سبز در صنعت گل و گیاه بریتانیا

بی‌عدالتی دیدن Organic Blooms، اعضای FFTF در جنوب غربی، در جایگاه چهارم در فهرست گلفروشان اخلاقی بریتانیا بود که باعث شروع من شد. با هر ارزیابی منطقی و منصفانه، Organic Blooms در صدر هر جدول اخلاقی قرار می گیرد، بنابراین توجه خود را به سه شرکت گل فروشی آنلاین معطوف کردم که آنها را شکست داده بودند.


© Hse0193 | Dreamstime.com

مانند Flowers From The Farm، The War Against Greenwashing Flowers با این ایده مبهم شروع شد که “کسی باید کاری انجام دهد” و تصمیم گرفتم که یک G&T یک ماه از حساب اینستاگرام خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که در مورد برخی از حقایق گفته شده می دانم اختصاص دهم. در وب سایت ها و در تبلیغات در مورد منشاء و اعتبار گل هایی که مردم می خرند.

من در مورد آنها در اینستاگرام نوشتم – ابتدا پیچیدگی های قانون افترا را جستجو کردم و فقط مراقب گفتن حقیقت باشید. هر چه بیشتر متوجه شدم، متقاطع تر شدم. من همیشه در مورد اثربخشی جبران کربن بدبین بودم، اما تصور نمی‌کردم که چه اندازه و دامنه کسب‌وکارهایی که برای براق جلوه دادن دیگری ارائه می‌دهند. دنیای تیره‌ای در دنیای تیره‌تر وجود دارد که میلیون‌ها پوند پرداخت می‌شود تا اقدامات بد زیست‌محیطی همچنان ادامه یابد. به نظر می رسید همه اینها فاصله زیادی با گل های صندوق پستی که ظاهری معصوم داشتند، من را در تلاش آغاز کردند.



منبع

اکنون گروهی برای ادامه کاری که من شروع کردم و مبارزه با سبز شویی در دنیای گل تشکیل شده است. می توانید Greenwash The Flowers را در فیس بوک و @greenwashtheflowers را در اینستاگرام پیدا کنید. لطفا فالو کنید و از تیم حمایت کنید. اگر بخواهید، می‌توانید تمام 31 مقاله کوچک من را در حساب اینستاگرام من @fieldhouseflowers پیدا کنید، جایی که آنها در یک سری با هم جمع شده‌اند.

من تصویری از SHER، بزرگترین مزرعه گل رز در اتیوپی، با هکتارها، هکتارها و هکتارهای پلاستیکی اش را پست کردم و نظرات زیادی دریافت کردم که می گفتند: “اوه، فکر می کردم گل های رز آفریقایی همه در خارج از خانه رشد می کنند” – و این به قلب می رسد. از مشکل

این چیزی است که من با آن مخالفت می کنم: نه این واقعیت که این گل ها وارداتی هستند، بلکه مدت زمانی که شرکت ها قرار است نشان دهند که در واقع به دنیا لطف می کنند.

گیل هاجسون، موسس و رئیس افتخاری Flowers From The Farm، برخی از ادعاهای اخلاقی مطرح شده توسط بازیگران اصلی صنعت گل بریتانیا را بررسی کرده و بسیاری از آنها را بی اساس و به طور خطرناکی گمراه کننده می داند. او توضیح می دهد که چه چیزی او را به این اکتشافات سوق داد و چرا اکنون کانال های رسمی برای مبارزه با شستشوی گل ها راه اندازی کرده است.

خواندن وب‌سایت‌ها و گزارش‌های پایداری همراه با چندین ساعت یوتیوب نشان داد که فرآیند قضاوت ساختگی است: شرکت‌هایی که بیش از نیمی از گل‌های خود را از آفریقا وارد می‌کردند، خود را ارگانیک توصیف می‌کردند، و هر سه شرکت بالاتر از Organic Blooms – Arena Flowers، Prestige Flowers، قرار گرفتند. و بلوم – برای دریافت امتیاز اضافی پرداخت کرده بود.

وقتی یک ماه پست اینستاگرامی درباره سبزه شویی را شروع کردم، نمی دانستم که در حال راه اندازی جنبش دیگری هستم. به نظر می رسد من استعداد فکر کردن یک ایده خوب را دارم و سپس با حیرت وحشت زده به آن نگاه می کنم زیرا مردم به من به عنوان نوعی متخصص مراجعه می کنند. از من انتظار دارید که پاسخ ها را بدانم و معقول به نظر برسم.

این تصور مشتریان از چیزی است که می خرند اشتباه است و باید تغییر کند. عبارات هوشمندانه و ادعاهای مبهم خریداران را به دنیایی ساختگی سوق داده است که فردی خندان خودش سوار ماشین می شود و گل های بریتانیایی را به درب خانه تحویل می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
گل از مزرعه
www.flowersfromthefarm.co.uk