صنعت گل برزیل در حال بازگشت دوباره است

صنعت گل و گیاهان زینتی، یکی از شاخه‌های کشاورزی که بیشترین تأثیر را از همه‌گیری کووید-19 داشته است، به آرامی در حال احیای مجدد است که خبر بسیار خوبی برای تولیدکنندگانی است که در سال‌های گذشته متحمل ضررهای زیادی شده‌اند.

به گفته فلاویو ویرا، رئیس انجمن تولیدکنندگان گل و گیاه Minas Gerais، بازار از ماه اوت شروع به “بیدار شدن” کرده و نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. “ما با موفقیت بر چالش برانگیزترین دوره تاریخ خود غلبه کرده ایم. حرکت 80 درصد کاهش یافت. به گفته فلاویو، کهنه‌کار صنعت با 35 سال تجربه در بازار گل و گیاه، بسیاری از کشاورزان تولید گل و گیاهان زینتی را متوقف کردند و فعالیت‌های خود را به سایر بخش‌های تجارت کشاورزی تغییر دادند.

مقاله کامل را در www.datamarnews.com بخوانید.



منبع

بر اساس داده‌های کنفدراسیون ملی کشاورزی و دام برزیل (CNA)، این بخش بازار در سال 2021 گردش مالی 11 میلیارد روپیه‌ای را ایجاد کرد. اما امسال، تا سپتامبر، صادرات 8 میلیارد بریل درآمد ایجاد کرد. آن را از فروش به هلند، ایتالیا و ایالات متحده.

فعالیتی که بیشترین تقاضا را ایجاد می کند، تزئین رویدادهایی مانند عروسی، جشن فارغ التحصیلی، و کوینسینرا است که 30 درصد از صادرات را به خود اختصاص می دهد. سلف سرویس و محوطه سازی در رتبه های بعدی قرار دارند که 21% و 20% بازار را شامل می شود.