قلمه گل موم هلیکس استرالیا به اسرائیل

او می‌گوید: «این واقعاً یک تغییر بزرگ بازی برای ما است زیرا ما به دنبال افزایش حجم هیبریدهای Waxflower خود برای پرورش دهندگان گل شاخه بریده اسرائیل هستیم».

صادرات گل موم هیبریدی جدید از استرالیا به اسرائیل همیشه بسیار چالش برانگیز بوده است، با حداکثر 25 قلمه ریشه در هر رقم و سپس قلمه ها باید 3 ماه را در یک مرکز قرنطینه گیاهی اسرائیلی تحت نظارت بگذرانند. این اغلب منجر به عدم وجود یا حداقل گیاهان موفق می شد و سرعت انتشار هیبریدهای جدید Waxflower را در مقیاس کاهش می داد. این توسط آدریان پارسونز، مدیر عامل هلیکس استرالیا توضیح داده شده است، که اخیراً خدمات Austrade را برای برقراری ارتباط با قرنطینه گیاهی اسرائیل در کاوش روشی بهتر برای ارسال مواد هیبریدی جدید برای صنعت گل بریده اسرائیل درگیر کرده است.

Sarit Fishbane، مدیر توسعه کسب و کار Austrade Israel، در ارتباط با چالش های پرورش دهندگان گیاهان استرالیایی به قرنطینه گیاهی اسرائیل فعال بود. در ارتباط با نهالستان هاخبرگ، یک گلخانه معتبر جدید ساخته شد که توسط قرنطینه گیاهی اسرائیل تایید شده است. هلیکس استرالیا اخیراً اولین محموله قلمه‌های ریشه‌نشده (URC) خود را ارسال کرده است، و این قلمه‌ها بلافاصله در مهدکودک Hochberg قرار داده شده است.

پارسونز با شور و شوق از این پیشرفت فوق العاده در مقررات قرنطینه گیاهان اسرائیل صحبت کرد:

کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا-Austrade تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری و آموزش استرالیا را در جهان ترویج می کند. Austrade خدماتی را برای رشد رونق اقتصادی استرالیا ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
آدریان پارسونز
هلیکس استرالیا
ایمیل: [email protected]
www.helixaustralia.com.au



منبع

“ما از همکاری با شرکت حرفه ای مانند Hochberg Nurseries که واقعاً به موفقیت اهداف صادرات هلیکس متعهد باقی می ماند، سپاسگزاریم. Austrade همچنین پشتیبانی فوق العاده ای در اجرای گفتگوی حیاتی دولت با دولت مورد نیاز برای پیشرفت به سمت یک تجارت تجاری موفق بود. نتیجه.”