“ما چشمان شما به زمین هستیم”

همچنین، آنها جعبه ها را از چندین مشتری ادغام می کنند، آنها مستندات لازم را تهیه می کنند – Floralchain دارای مجوز صادرات و گواهی KEPHIS است، بنابراین فاکتور صادرات و گواهی گیاهی پیوست می شود تا همه جعبه های تلفیقی مطابق با مقررات پرواز کنند. سپس جعبه ها به نمایندگی باربری تحویل داده می شود و برای اطمینان از پالت بندی مناسب جعبه ها عکس گرفته می شود. سپس جعبه ها در هواپیما قرار می گیرند که کنیا را به سمت مقصد ترک می کند. صبح روز بعد مشتری تمام مدارک مورد نیاز، گزارش ارتقا، دستورالعمل ها، AWB با تعدادی جعبه و وزن و ابعاد را دریافت می کند که همه بررسی شده اند.

«Floralchain Africa LTD یکی از اولین شرکت‌های خدمات لجستیکی است که با راه‌اندازی پروژه «MAUA YETU» با همکاری مرکز WEMA، یک ابتکار CSR پایدار را معرفی کرد. هدف این برنامه از طریق فروش گل های اهدایی مزارع گل و نرخ حمل و نقل یارانه ای توسط کارگزاران حمل و نقل است. آنها به تازگی این پروژه را در هفته 26 شروع کرده اند و تا هفته 30 ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
دیو هوکسترا
Floralchain Africa Limited
تلفن: +31 (0) 6 3944 2030
ایمیل: [email protected]
اینستاگرام: floralchain.app
www.floral-chain.com





منبع

با گل صدقه جمع کنید
Floralchain نه تنها متعهد به ارائه راه حل های لجستیکی مقرون به صرفه و کنترل کیفیت است، بلکه به ارتقای زندگی افراد کمتر خوش شانس نیز اختصاص دارد. مسئولیت و رهبری در مورد نیازهای اجتماعی جوامع محلی بخشی از موفقیت ما بوده است. برای این منظور، Floralchain Africa Ltd یک برنامه مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را برای توسعه پایدار با تاکید بر ارائه آموزش و مراقبت های بهداشتی بهتر برای جوامع محروم اجرا کرده است.

هنگام واردات گل، مشکلات متعددی در طول فرآیند ممکن است رخ دهد، بنابراین اگر یک خریدار بتواند “چشم بر زمین” داشته باشد و بررسی کند که آیا همه چیز طبق برنامه پیش می رود، چه می شود؟ با در نظر گرفتن این مفهوم، دیو هوکسترا، فیلیپ مامبو و یورا انگل در سال 2021 شرکت Floralchain را در کنیا تأسیس کردند. آنها محموله ها را ادغام می کنند، اسناد، کنترل کیفیت را انجام می دهند و در صورت درخواست، می توانند فضای بار را نیز رزرو کنند. حتی امکان خرید گل از مزارع را فراهم کنید. مزایا؟ دیو هوکسترا می‌گوید: «به طور خلاصه، زمانی که لجستیک زنجیره تأمین را ساختار، بهینه و کنترل می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌شود و به نوبه خود هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد».


یورا انگل، دیو هوکسترا و جیمز کاسیولا (مدیر گزارش کیفیت کنترل) در IFTEX 2023.

چگونه کار می کند؟
بنابراین، چگونه کار می کند؟ در ویدئوی زیر. توضیح داده شده است که پس از سفارش گل ها (توسط مشتری یا فلورالچین)، جعبه ها توسط مزرعه روی کامیون قرار می گیرند، Floralchain جعبه ها را در فرودگاه JKIA دریافت می کند (جایی که آنها به سردترین اتاق های باربری دسترسی دارند) . باکس های دریافتی را در سیستم خود وارد می کنند و سند امضا شده را به عنوان گواهی دریافت ضمیمه می کنند. سپس، علاوه بر این، 10 درصد از محموله را بررسی می کنند. پس از بررسی کیفیت، گزارشی شامل تصاویر و جزئیات کیفیت گل ها را می نویسند و برای مشتری ارسال می کنند.

مزایای برای خریدار/مشتری
پس چه مزیتی برای خریدار دارد؟ اول از همه، ما چشم آنها به زمین در کنیا هستیم. بنابراین، گاهی اوقات، کمیت ساقه ها/جعبه ها، تنوع، کیفیت یا نقطه ریزش با انتظارات مشتری مطابقت ندارد. اکنون Floralchain برای اطلاع رسانی وجود دارد، مشتری می تواند سریعاً اقدام کند. Floralchain مطابق با انتظارات تنظیم می شود و حتی این می تواند مشتری را قادر سازد تا با تولید کننده تماس بگیرد تا محصول مناسب را دوباره عرضه کند و از تاخیرهای بزرگ و ناامیدی برای مشتریان خود جلوگیری کند. همچنین به خریدار آرامش خاطر می دهد زیرا ما نه تنها او را با اطلاعات مربوط به ارسال خود به روز می کنیم، بلکه مسئولیت حمل و نقل آنها را نیز بر عهده می گیریم. و در نهایت، تجربه و تنوع کارمندان محلی کنیایی و اروپایی به ما این مزیت را می دهد که به “زبان” صحبت کنیم، که در اینجا در کنیا لازم است تا همه چیز را به درستی انجام دهیم و پس از آن مطابق انتظارات اروپایی با شما به عنوان مشتری ارتباط برقرار کنیم. و استانداردها.»

و برای پرورش دهنده؟
آیا مزایایی نیز برای پرورش دهنده وجود دارد؟ “آره! وقتی شروع کردیم، مزارع کاملاً مردد بودند زیرا همه چیز را بررسی می کردیم، اما آنها به سرعت متوجه مزایای خدمات ما شدند. آنها می توانند، برای مثال، فرآیندهای خود را بهبود و بهینه کنند، و با شروع آشنایی با مزارع، می توانیم آنها را به خریداران خود نیز توصیه کنیم، یا اگر خریدار درخواست کرد، می توانیم از مزرعه هایی که با آنها کار می کنیم خرید کنیم. در مجموع، به آنها، خریداران و در نتیجه به کل زنجیره کمک می‌کند تا گل‌های مناسب و تازه‌تری را ارائه دهند.»