مزرعه دومن نارنجی در امبو چهلمین سالگرد خود را جشن می گیرد

این مزرعه در سال 1983 توسط برادران یودر از ایالات متحده تأسیس شد و در سال 1996 توسط آبجوسازی ژاپنی Kirin، یکی از پیشینیان Dummen Orange، اداره شد. پس از تعدادی تغییر مالکیت و نام، مزرعه از سال 2015 تحت چتر نارنجی Dümmen فعالیت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com



منبع

کارمندان و مهمانان مزرعه Dümmen Orange در Embu (کنیا) چهلمین سالگرد تأسیسات تکثیر را در 24 مارس جشن گرفتند. فعالیت های ورزشی، مراسم اهدای جوایز، و یک مهمانی دیدنی بر شکوه و عظمت افزودند.

Hugo Noordhoek Hegt، مدیر عامل Dummen Orange، که در جشن ها شرکت کرد: “ما به مزرعه خود در Embu بسیار افتخار می کنیم، یک تاسیسات مدرن که در 40 سال از 3 به 22 هکتار افزایش یافته است. ما اکنون تیم فوق العاده ای در اینجا داشتیم و داریم. بیش از 1200 نفر در زمان اوج مصرف، و من واقعاً مایلم از همه کسانی که این امکان را فراهم کردند تشکر کنم.”

یان مولنار، مدیر عامل مزرعه می گوید: «در سال 1983، آنها فقط با چند محصول شروع کردند، اما اکنون بیش از 50 محصول در اینجا کشت می شود، برخی در تمام طول سال، برخی دیگر فصلی. تبدیل از مزرعه اصلی گل داوودی به پیچیدگی همه محصولات تولید شده امروزه بدون تعهد و فداکاری کارکنان مزرعه امبو که اکثر آنها با خانواده خود در مزرعه زندگی می کنند امکان پذیر نبود.

فرانسیسکو ویلاسنور، یکی از پیشگامان اصلی و مدیر عامل به مدت 27 سال، توضیح می‌دهد که چگونه حتی در روزهای اولیه، این شرکت قلمه‌های گل داوودی با استاندارد طلا تولید می‌کرد: «ما به تیم‌های کاری خود به روش‌هایی آموزش دادیم که آنها صاحب کار خود شوند و به آنها اطلاع دادیم که از مزرعه تا دنیا، آنها بهترین قلمه ها را در سرتاسر جهان می ساختند.”