مهد کودک استرالیا به روز رسانی صنعت می دهد

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک دوموس
www.domusnursery.com.au



منبع فصل پاییز و زمستان ما برای سال 2022 شاهد افزایش باورنکردنی تقاضا از سوی مشتریانمان، چه جدید و چه موجود، برای تعداد زیادی از گیاهان بود. این بدان معناست که اواخر زمستان، این مهدکودک به پایین‌ترین میزان موجودی خود در سال‌های اخیر رسیده است. در حالی که تیم گلدان ما رکوردهای گلدان قبلی را شکسته است، تقاضا از سوی مشتریان به این معنی است که هر بار که دسته ای از گیاهان وارد لیست سهام ما شده است، قبل از اینکه فرصتی برای انجام هر سفارش داشته باشیم، فروخته شده است.

مهد کودک Domus در کالاموندا، استرالیا، به‌روزرسانی‌هایی را در مورد اینکه اخیراً اوضاع برای آنها پیش می‌رفت به اشتراک بگذارید.

ما برای همه بهترین ها را برای فصل جشن آرزو می کنیم و مشتاقانه منتظر ارائه سهام با کیفیت در سال 2023 هستیم.

همانطور که بسیاری از مشتریان ما می دانستند، شش ماه گذشته از نقطه نظر عرضه در مقابل تقاضا برای ما چالش برانگیز بوده است. ما خود را با کمبود موجودی مواجه کرده ایم و نمی توانیم تقاضای شما، مشتریانمان را برآورده کنیم. در این خبر قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا و چه چیزی ۱۲ ماه آینده به دنبال خواهد داشت.

برای ترکیب موارد فوق، بهار کمکی به ما نکرده است. هوا خنک تا معتدل بوده است، و در حالی که این برای باغبانی و استقرار گیاهان در سراسر پرث عالی بوده است، به معنای سرعت رشد کمتر و افزایش زمان روی زمین برای گیاهان جوان ما بوده است.

ما شاهد کاهش تقاضا در آینده نزدیک نیستیم. 12 ماه آینده از منظر صنعت بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. خانه‌ها هنوز در حال ساخت هستند، محوطه‌سازی‌ها 12 ماه قبل رزرو می‌شوند، و دولت‌های محلی بیش از هر زمان دیگری مشتاق هستند تا یک سایبان سبز قوی در سراسر مناطق شهری ایجاد کنند تا به کاهش آب و هوای گرم‌تر و اثر جزیره گرمایی شهری کمک کنند.

با این حال، با چند روز گرم‌تری که اخیراً داشته‌ایم و با گرمای بیشتری در پیش رو داریم، گیاهان شروع به نشان دادن نشانه‌های بهبود یافته‌ای از رشد کرده‌اند و دیری نمی‌گذرد که عرضه گیاهان و تعداد موجود در دسترس مشتریان ما افزایش می‌یابد.


گسترش فضای رشد مهد کودک Domus 2020.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، برنامه ریزی ما برای سال های 2023-2024 در حال انجام است، و ما به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم در برابر تقاضای بازار در آینده انعطاف پذیرتر باشیم و در عین حال کارخانه باکیفیتی را برای مشتریان خود فراهم کنیم.


منطقه رشد جدید پر از گیاهان 2021.

علاوه بر تقاضای باورنکردنی، بیماری کووید و غیبت کارکنان به دلیل انزوای اجباری وجود داشت که باعث شد حدود 35 درصد از نیروی کار ما برای مدت طولانی در پاییز غایب باشند. در آن زمان نمی‌توانستیم کار زیادی برای این وضعیت انجام دهیم، اما از زمانی که موج اول از طریق اولین موج عبور کرد، غیبت کارکنان کاهش یافت و بهره‌وری افزایش یافت.

برای کمک به ما در برآوردن سطوح تقاضای مدرن، ما در حال گسترش فضای رشد خود هستیم که ظرفیت ما را برای رشد و نگهداری حجم بیشتری از گیاهان در حال حرکت به جلو افزایش می‌دهد. این باید تضمین کند که مشتریان ما دامنه وسیع تری برای خرید از آنها دارند و گیاهان بیشتری را به طور منظم در دسترس آنها قرار می دهند.