مهد کودک وان دن برگ 25 سال از رشد مادران را جشن می گیرد

ون دن برگ است
در سال 1995، Marjanne و Tom van den Berg اولین قطعه زمین خود را به مساحت 3 هکتار در Karnheuvelsestraat در Est خریداری کردند و در سال 1997 آنها به طور رسمی تجارت خود را آغاز کردند. آنها شروع به پرورش توت فرنگی، بید چوب پنبه ای، گل های تابستانی مختلف و همچنین گل های داوودی باغی کردند.

بنابراین، متأسفانه، برنامه ریزی برای 25 سال آینده باید مدتی صبر کند. “خوشبختانه، در عین حال، ما می توانیم مشتاقانه منتظر پوینستیاهایی باشیم که تا شش هفته دیگر تحویل آنها را آغاز خواهیم کرد.”

دومی خیلی خوب پیش رفت. در واقع آنقدر خوب بود که آنها شروع به اجاره زمین اضافی از کشاورزان زراعی برای پرورش گل داوودی باغی، ادریسیا، اسطوخودوس و پانیکولاتا کردند. این زوج به سرعت فرصت خرید دو قطعه زمین دیگر را پذیرفتند و اکنون در مجموع 10 هکتار در منطقه باغبانی و 10 هکتار خارج از منطقه باغبانی در است.

هوگندورن
در سال 2004، آنها برای اولین بار توانستند گلخانه ای به وسعت 1.2 هکتار برای کشت گلدان های گلدانی، گیاهان یک ساله و پوانستیا بسازند که از جمله گل های داوودی باغی، اکنون عمدتاً روی آنها تمرکز می کنند. 1 هکتار دیگر در سال 2007 اضافه شد.

این زوج مدت‌ها بود که می‌خواستند یک گلخانه داشته باشند و حالا که بالاخره آنجا بود، به دنبال فناوری مناسب برای گلخانه بودند و با کامپیوتر آب و هوا شروع کردند.

تا 25 سال آینده
در طول سال‌ها در مواردی مانند اتاق‌های سرد، CHP، کنترل آب و هوا، اتوماسیون، نورپردازی LED، پنل‌های خورشیدی و شاید بی‌اهمیت، یک خانه مسکونی ساخته و سرمایه‌گذاری زیادی صورت گرفته است. به هر حال، این زوج اکنون نه تنها یک گلخانه و دو قطعه زمین هستند، بلکه سه فرزند نیز ثروتمندتر هستند.

روز جمعه، 16 سپتامبر، Van den Berg Est بیست و پنجمین سالگرد خود را با یک چرخ دستی سرخ کردنی که توسط مدیریت رشد Hoogendoorn ارائه شده بود، جشن گرفت و آنها سال ها با آنها همکاری موفقی داشتند. برای این مناسبت، کتابچه ای نیز چاپ شد که حاوی داستان مهد کودک و تصاویری بود که نشان می داد چگونه آنها در طول سال ها رشد کرده اند.

تام می افزاید: «همه چیزهای جدید درباره The New Cultivation که هوگندورن ایجاد کرده است، مجاز به آزمایش با ما هستند.

هوگندورن گفت، سپس آنها شروع به صحبت با تعدادی از شرکت ها در مورد این موضوع کردند، اما یکی از آنها برجسته بود. Marjanne می گوید: “آنها واقعاً با شما فکر می کنند و بسیار پیشرو هستند. در سال های اخیر ما همکاری فوق العاده ای با Hoogendoorn داشته ایم. آنها به خوبی از ما در همه چیز در مورد کنترل آب و هوا و آبیاری حمایت کرده اند.”

برای اطلاعات بیشتر:
مرجان ون دن برگ
Van Den Berg Est BV
Karnheuvelsestraat 20
4185 NE Est، هلند
تلفن: 0345 569150
[email protected]
www.vandenbergest.nl



منبع

با این حال، چند سال گذشته با کرونا، و اکنون بحران انرژی، برای مهد کودک آسان نبوده است. “این سال پرحادثه ای بود که مسئله انرژی و قیمت تمام شده به شدت بالا رفته بود. بنابراین بهتر است برای مدتی راحت از دو سال آینده عبور کنیم. اما پس از آن، به رشد و نوآوری کامل باز خواهیم گشت. مطمئن شوید که ما یک شرکت زیبا را حفظ می کنیم.”