نامزدهای جوایز گل هلندی 2022 معرفی شدند

امسال نامزدها توسط شرکت‌های DFG برای مشارکت در موضوع «مشتری محور» انتخاب شده‌اند. هیئت داوران، متشکل از اعضای ExCo گروه گل هلند، 9 نامزد را از ورودی های داخلی منصوب کرده است. جوایز در دسته بندی گل ها، گیاهان و تامین کنندگان خارجی ارائه می شود.

مانند هر سال، گروه گل هلندی (DFG) جوایز گل هلندی را در طول نمایشگاه تجاری RFH به منظور جشن گرفتن مشارکت با تولیدکنندگان و تامین کنندگان خود ارائه می کند. این دوران پرتلاطم بر اهمیت مشارکت‌های ارزشمند تأکید می‌کند و این جوایز نشانه قدردانی از شرکای او در تجارت است.

نامزدهای 2022
در دسته گل ها، نامزدهای آنتوگتر، ریچارد ون شی و زنتو شد. سه نامزد در رده گیاهان عبارتند از Amigo Plant، Kwekerij Wouters، و Vreugdenhil Bulbs & Plants. Buijnink Internacional از پرتغال، Eyco Flores پرتغال نیز از پرتغال، و Snaith Flowers از بریتانیا نامزدهای تامین کننده خارجی هستند.

شناسایی شریک ترجیحی
پس از ارائه جوایز، DFG همچنین به شریک زنجیره ای توجه می کند که به دلیل همکاری معنادار و مشتری مدار خود با شرکت های هلندی گل گروه سزاوار تقدیر ویژه است. پس از ارائه جوایز گل هلند، این جایزه، تقدیر از شریک ترجیحی، توسط Jan van Dam (مدیر عامل DFG) اهدا خواهد شد.

اعلام جشن برندگان در نمایشگاه تجاری RFH Aalsmeer در روز پنجشنبه، 10 نوامبر، ساعت 3 بعد از ظهر، در غرفه هلندی گروه گل برگزار می شود: 2.7.

برندگان جوایز گل هلندی 2021، با موضوع “رشد از طریق نوآوری”: گل های هلشتاین (رده گل)، گیاهان اسپریت (رده گیاهان)، و دل گلفو از ایتالیا (دسته تامین کننده خارجی). Preferred Partner Recognition به Glocalities تعلق گرفت.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه گل هلندی
+31 297 38 93 89
[email protected]
www.dfg.nl



منبع