هزینه بسیار پایینی در بر دارد

حتما تاکنون تبلیغات متنوعی را در قالب تلویزیون شهری دیدهاید و حتی ممکن است برخی از آنها نظرتان را جلب کرده و شما را به خرید ترغیب کرده باشند. پیش از اعلام رسمی، یک منبع آگاه مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که ضرورت استفاده از ویدئو وال در چیست و چرا نیاز به استفاده از آن است؟ پیش از انتخاب تابلو باید بدانید که قرار است تابلو را در چه محیطی و برای چه هدفی استفاده کنید. برای نصب ویدئو وال ها در کنار هم نیاز به یک سازه داریم , سازه باید متناسب با تعداد ویدئو وال ها , سایز نمایشگر ها و اندازه بزل آنها باشد , هر چه تعداد نمایشگر ها بیشتر باشد ساخت سازه دشوار تر می شود. معمولا همانطور که از نام آنها بر می آید بر روی دیوار نصب شده و حتی ممکن است بخش اعظم آن را اشغال کنند. نزدیکترین و دورترین فاصله مکان نشستن اپراتور ها از دیوار باید در نظر گرفته شود. ویدئو وال بر روی دیوار نصب می گردند و اندازه آنها به گونه ای است که معمولا بخش اعظمی از آن را اشغال می کنند.

برای اینکه بتوان تلویزیونهای شهری را نصب و راه اندازی کرد باید از یک ستون فلزی یک صفحه نمایش آل ای دی و مصالح و موادی که میتواند به صورت قوی و محکم این نمایشگر را نگه دارد استفاده کرد از موارد یاد شده برای محکم کردن محل قرار گیری تلویزیون شهری استفاده می شود. پس در ارتفاع 32 و در طول 64 ال ای دی می باشد. غرفه سازی , غرفه آرایی , اجاره کلیه تجهیزات نمایشگاهی اجاره LCD , LED , ال سی دی , ال ای دی , اسپیس , پارتیشن , اجاره استند تاچ اسکرین , اجاره ویدئو وال , اجاره نمایشگرهای 22 . برای این که در ساخت تلویزیون های شهری رنگ های متفاوتی داشته باشیم باید از ترکیب رنگ ها ۳ یا ۴ ال ای دی را استفاده کرد. از این تابلو ها برای معرفی محصولات داخل مغازه ها و اطلاعیه های تخفیف و غیره نیز استفاده می شود. امروزه تبلیغات نقش بسیار مهم و کلیدی در ارائه محصولات و خدمات یک فروشگاه یا یک کمپانی را ایفا میکند ، تبلیغات محیطی یکی از روش های جدید برای جلب توجه مشتریان می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای نمایش تبلیغات دیجیتال و اطلاعرسانیهای خود به استفاده از ویدئو والها روی آوردهاند.

زاویه دید گستردهٔ ۱۷۸ درجهای دارد و زمان پاسخگویی آنهم زیر ۱۰ میلیثانیه است. روشنایی صفحهنمایش آنهم ۷۰۰ نیت است. که البته با توجه به تنوع کنترل کارتها ((مین برد)) آنها از سالهای گذشته و قبل تر طبیعی است که با پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی قطعات موجود در تابلو های روان هم ماه به ماه بروز رسانی و دچار تغییرات شده و مین بردها توسط شرکتهای سازنده دستخوش آبدیت و بیشتر شدن امکانات نرم افزاری و بیشتر شدن تولید انواع آنها با مختصات و نامهای دیگر فراهم کردن آپشنهای بیشتر برای کاربران واقعاً کار کردن با آنها را ساده و سادهتر کرده اند… در طراحی مدل های جدید، حاشیه های صفحه نیز در نهایت ظرافت لحاظ شده که زیبایی محصول را دو برابر کرده است.

هر کدام از نمایشگر ها معمولا در همان ابعاد استاندارد نمایشگر های دیگر تولید می شوند و می توانند از 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه نمایشگر تشکیل شوند. حتی اینکه شما تابلو روان را در چه محیطی می خواهید نصب کنید و قرار است از چه فاصله ای دیده شود مسئله بسیار مهمی است که برای انتخاب شما باید در نظر گرفته شود. ویدئو وال های پاناسونیک در چه مکان های نصب می شوند؟ ویدئو وال معمولا متکی بر فناوری موتوری نوری بسیار کارآمد و قابلاطمینان مثل LED ها هستند. فناوری پنل تصویر صنعتی سامسونگ با نام VA شناخته میشود; که در مقابل فناوری پنل تصویر صنعتی الجی با نام IPS، از خاصیت ضد تابش یا Anti-Glare بیشتری برخوردار است; که یکی از نکات برجسته نمایشگرهای صنعتی سامسونگ محسوب میشود. در اینجا لازم دانستیم تا به این نکته اشاره کنیم; که ویدئو وال سامسونگ، با توجه به خاصیت ضد تابش بیشتری که دارد. امروزه با توجه به شرایط سیوع بیماری کرونا; یکی از مهمترین دغدغههای مدیران در بسیاری از کسب و کارها، انتخاب دستگاهها و ابزارهای دیجیتالی مقرون به صرفه و کارآمد است.ویدئو وال نیز یکی از همان دستگاه های دیجیتالی پرطرفدار است; که اتفاقا تنوع وسیعی هم دارد به همین دلیل انتخاب محصول با کیفیت با در نظر گرفتن ابعاد اقتصادی سخت تر می شود.آشنایی با مدل ها قبل از خرید ویدئو وال سامسونگ می تواند به ما در انتخاب محصولی متناسب با نیاز، بودجه مالی و کیفیت مورد نظرمان کمک کند.

تلویزیون های شهری online: دراین نوع از تلویزیون های شهری مرجع دسترسی تیزرهای نمایشی ، کارت گرافیک سیستم کامپیوتر شخصی و یا دستگاه ویدیو پروسسور بوده و بدون محدودیت حجم موارد مورد نظر نمایش داده می شوند. ویدئو وال VIDEO WALL سیستم های نمایشی فوق عریض صنعتی به صورت یکپارچه فروش کنترلر های ویدئو وال های صنعتی VIDEO WALL کنترلرهای: 1 به 4 1به 9 1به12 1به16 1به32 1به64 و طراحی سیستم های مانیتورینگ مراکز فرمان بنا به نیاز مشتری تا ویدئو وال های 700 اینچ تحویل در کمترین زمان و بهترین قیمت آخرین قیمت پیشنهادی را از ما دریافت کنید. استفاده از مانیتور های صنعتی کنار هم که ویدئو وال نام دارند می توانند تصاویر را در قالب یک تصویر بزرگ نمایش دهند.

این نمایش نور جالی توجه ها را به خود جلب می نماید. یکی از قطعات بسیار مهم و اساسی در انواع مختلف این تابلوها مادربرد مورد کنترل می باشد که وظیفه دارد اطلاعاتی که که قرار است برای این تابلوها به نمایش درآید را در بازه های زمانی مشخص کنترل نموده و ارسال نماید. ویدئوها وال جی پلاس قابلیت پخش آنلاین تصاویر را دارد. روشنایی بالا و قابلیت استفاده زیر نور مستقیم خورشید . به همین دلیل امکان ارائه تصاویری باکیفیت، وضوح و کنتراست بالا در محیطهایی با نور زیاد را فراهم میکند. در مقایسه با اگهی دیجیتال LCD مثل تلویزیون،تابلو های LED، وضوح تصویر کم تری به دلیل تعداد کم تر پیکسل ها ایجاد می کند.

روشنایی زیاد، عدم وجود حاشیه بین اجزا و رنگ های چشمگیر از مزایای اصلی فناوری Direct View LED است. با پیشرفت فناوری روز افزون، کلیه مراکز تجاری، اداری و فروشگاهی جهت ارائه کالاها و خدمات خود به مشتریان با یکدیگر در حال رقابت میباشند و سعی بر این دارند که از به روزترین شیوه ها برای ارائه این اطلاعات به مشتریان استفاده کنند. برای اینکه درک درستی از عمر مفید این محصول داشته باشید، باید بگوییم که نمایشگرهای خانگی نهایتاً ۱۵ هزار ساعت عمر مفید دارند. اگر قصد استفاده از نمایشگرهای صنعتی برای مراکز کنترل را دارید. تا چند سال پیش که ویدئو وال هنوز در بازار ایران رایج نشده بود ، مسئولان سالن های همایش و کنسرت ها از تلویزیون ها ال ای دی یا شهری برای نمایش اتفاقات صحنه استفاده می کردند ، اما پس از موجود شدن ویدئو وال استفاده از این مانیتور های صنعتی با کیفیت بالا بسیار رایج شد. در واقع طرح، متن، تصویر یا انیمیشنی که قرار است بر روی تابلو نمایش داده شود، بر اساس طرحی است که در چینش لامپ های ال ای دی ماژول اجرا می شود. ازآنجاکه این نمایشگرها معمولاً در سالنهای بزرگ یا روی دیواره بیرونی ساختمانها نصب میشوند، نوربالا کیفیت و وضوح تصویر برای دیدهشدن بهتر به دلیل فاصله زیاد نمایشگر تا افراد، اهمیت فراوانی دارد.

این نمایشگرها میتوانند توجه مشتریان را به سمت خودشان جذب کرده و تأثیر بسزایی در فروش بیشتر داشته باشند. یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ویدئو وال باید به آن توجه کرد، فاصله قاب تا قاب (Bezel to Bezel) این نمایشگرها است. نوع ماژول، رنگ و کیفیت تصویر از مواردی هستند که هنگام بررسی یک نمایشگر شهری برای شما مطرح میشوند. در این فرآیند دستگاه عصبی مغز، اطلاعات هر واحد بینایی را دریافت و تصویر موزاییکی بزرگی را می سازد. ویدئو وال (Video Wall) سیستم نمایش عریض و یکپارچه ای متشکل از چندین مانیتور است؛ مانیتورها به یکدیگر متصل شده و تشکیل صفحه نمایش بزرگی در سایز دلخواه را میدهند.

آیا تلویزیونها توان پخش مداوم و بدون وقفه تصاویر را دارند؟ اما مسئله اینجاست که این تلویزیونها برای نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر ساخته نشدهاند و بعد از چند ساعت کارکرد مداوم دچار آسیب میشوند. اطلاعات به قسمت برد کنترلر انتقال پیدا می کند و برد کنترل وظیفه دارد تا این اطلاعات دریافتی را به صورت مرتب بر روی تابلو به نمایش در آورد و بعد از آن که سیر دریافت اطلاعات به اتمام رسید دوباره به اول خط بازگشته و این چرخه را مجدداً به انجام رساند. از ویژگیهای این نمایشگرهای غولپیکر این است که، علاوه بر تبلیغات اثرگذار، تاثیر زیادی روی زیباسازی شهر دارد. همان طور که می دانید برای شناساندن خود به مشتریان نیاز به تبلیغات در زمینه کاری خود دارید .

از مهمترین کاربردهای ویدئو وال ها می توان به نمایش تصاویر با کیفیت و سایز بزرگ در مراسمات مختلف از جمله کنسرت ها و همایش ها اشاره کرد. با کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادیLED کابینت های تلویزیون شهری شکل گرفته و در ابعاد مختلف اجرا میگردند. اتصالات کابل فلت فقط در ردیف های ماژول صورت می گیرد و هیچ گونه اتصال انتقال داده بین دو ماژول در یک ستون ( دو ردیف کنار هم ) صورت نمی گیرد. ویدئو وال های پاناسونیک از انواع فرمت فایل مانند ویدئو , اسناد متنی و تصاویر از طریق پورت USB پشتیبانی می کنند , تشخیص و تغییر خودکار پورت های ورودی در هنگام قطع شدن کابل از دیگر مزیت های ویدئو وال پاناسونیک است. ولتاژ افت میکند و جریان بیشتری دریافت می کنند و در یافت این جریان زیاد سبب حرارت و داغ شدن این سیم ها می شود. مغز اصلی یا سی پی یو در تعمیرات تابلو روان نقش مهمی را ندارد چراکه در صورت خرابی این قطعه الکترونیکی بهترین روش تعویض این مادربورد است چراکه هم قطعه الکترونیکی بسیار سخت در بازار ایران یافت می شود و هم ارزش تعمیر را نخواهد داشت. برای کنار هم قرار گرفتن چند نمایشگر در کنار هم باید قاب نمایشگر ها بسیار نازک باشد , کمپانی پاناسونیک قاب های بسیار نازک در حد میلی متر برای نمایشگر های خود طراحی کرده است , به فاصله میان نمایشگر ها که به اندازه قاب آنها بستگی دارد بزل ( Bezel ) می گویند.

ویدئو وال همانطور که از نامش پیداست نوعی صفحهنمایش صنعتی است که بهخاطر بی لبه بودن و ضخامت بسیار کمی که دارد، میتوان تعداد زیادی از آنها را همانند کاشی در کنار هم چید و یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ ایجاد کرد. در کشورهای پیشرفته ; مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند. قابلیت پخش تصویر در ابعاد بزرگتر در فضاهایی که دارای ارتفاع زیاد هستند به کار می رود , ویدئو وال همچنین در مراکزی که حجم زیادی از اطلاعات در حال تغییر می باشند استفاده می شوند. ویدئو وال یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژی های LCD , DLP , LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می نماید.

ویدئو والها با کمک تکنولوژیهای روز دنیا قادرند حدوداً ۳۰ درصد انرژی کمتری نسبت به دیگر نمایشگرها مصرف کنند. این نمایشگرها از لحاظ پیکسل به دو مدل RGB و RGB2 تقسیم می شود. این فاصله با نام Pitch (پیچ) و با حرف اختصاری P نمایش داده می شود و به دنبال آن فاصله بین هر پیکسل به میلیمتر قرار میگیرد. اندازه ای که برای این دات پیچ ها تعیین شده است به اندازه یک میلیمتر می باشد. زیرا از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد برای تشکیل یک تصویر بهره می برند. این در حالی است که ویدئو والها به دلیل بهره بردن از پنلهای تصویری صنعتی، این مشکل را ندارند و این یک مزیت بزرگ است زیرا نور طبیعی معمولا در طراحی محیطی مدرن یک ویژگی مثبت در نظر گرفته میشود. زیرا استفاده از کنترلر با کیفیت بسیار در تصویر تاثیر می گذارد. ویدئو وال سامسونگ با وضوح تصویر فول اچ دی (FHD) و روشنایی تصویر ۵۰۰ نیت و طیف رنگی گسترده با قادر به نمایش نزدیک به ۱۶ میلیون رنگ است. ابعاد و وضوح هر کدام از صفحات نمایشگر را تعیین نمایید.