هورت نوآوری از دو کارگردان جدید استقبال می کند

خانم برد گفت که هیئت مدیره مشتاقانه منتظر همکاری با مدیران جدید، تیم های Hort Innovation و پرورش دهندگان است.

خانم برد گفت: “ما از کارگردانان جدیدمان استقبال می کنیم و می دانم که آنها عزم و انرژی را به نقش خواهند آورد، همراه با میل به ایجاد تاثیر ماندگار از طریق کار هورت نوآوری.”

خانم برد همچنین از کار مدیران هیئت مدیره نوآوری Hort، پروفسور رابرت کلارک و آنتونی کلی قدردانی کرد و از آنها برای کمک آنها به نوآوری Hort و صنعت باغبانی استرالیا تشکر کرد.

استفن مک کاتچون، الکه کلوردون و یان ویدرا

منصوبان جدید تجربه ای در زمینه تجارت کشاورزی، امور مالی، کالاهای مصرفی، تجارت و بازارهای بین المللی و نقش های نظارتی دارند. مدیران جدید منصوب شده عبارتند از:

  • Elke Cleverdon یک مدیر غیر اجرایی با تجربه در بخش کشاورزی و بانکداری تحت مالکیت مشتری است. او اخیراً برای برنامه رهبری فدراسیون ملی کشاورزان، یکی از 12 زن در سطح ملی انتخاب شد.
  • استفن (استیو) مک کاچون بیش از 40 سال تجربه کار با بخش کشاورزی و غذا در بخش خصوصی و دولتی داشته است. او در طول کار خود چندین سمت هیئت مدیره را در نهادهای دولتی استرالیا، از جمله اداره آفت کش ها و داروهای دامپزشکی استرالیا، استانداردهای غذایی استرالیا نیوزیلند (FSANZ) داشته است و رئیس فعلی بهداشت گیاهی استرالیا است.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
نوآوری هورت
[email protected]
horticulture.com.au

Hort Innovation از دو مدیر جدید هیئت مدیره استقبال کرده است زیرا شرکت تحقیق و توسعه روستایی تحت مالکیت پرورش‌دهنده تمرکز خود را بر اولویت‌های پرورش‌دهنده بیشتر کرده است.

در مجمع عمومی سالانه سازمان، اعضای رای دهنده الکه کلوردون و استفان مک کاچئون را انتخاب کردند و جان ویدرا را مجدداً به هیئت نوآوری هورت انتخاب کردند. جولی برد بعداً توسط هیئت مدیره جدید مجدداً به عنوان رئیس انتخاب شد و پل هارکر به عنوان معاون رئیس ادامه خواهد داد.

خانم برد گفت که مدیران جدید هیئت مدیره در زمانی به Hort Innovation ملحق می شوند که سازمان در حال هماهنگ کردن مجدد خود با اولویت های صنعت باغبانی است.

«اولویت‌های صنعت اولویت‌های ما هستند و در سال گذشته تغییراتی ایجاد کرده‌ایم که ما را به کشاورزان نزدیک‌تر کرده است. خانم برد گفت: مدیران هیئت مدیره جدید ما تجربه گسترده ای در مشاغل مرتبط با کشاورزی دارند که با اجرای برنامه استراتژیک تجدید شده خود از سال 2023 بسیار ارزشمند خواهد بود.