ون پاسن، پرورش دهنده گل داودی، صفحه نمایش آب و هوای PARperfect را انتخاب می کند

PARperfect
یک صفحه نمایش خاموشی برای مهد کودک گل داودی ضروری است. انتخاب نوع پارچه Obscura 10070 FR WB+B به سرعت انجام شد. جان توضیح می دهد: “مهم برای تاریک کردن، کوتاه کردن طول روز است.” فواید نور پراکنده. اکنون ما در تابستان نور را «در صورت تقاضا» منتشر کرده‌ایم زیرا صفحه نمایش نور خورشید را روی محصول پخش می‌کند. این یک عامل تعیین‌کننده بود.”

جان وقتی بعد از یک سال کامل از ارزیابی موقت خواسته شد، صریح است: “ما از آن پارچه راضی هستیم. این یک ابزار اضافی برای ما است که به خوبی هدایت کنیم. اسمش را ابزاری برای صاف کردن لحظات بحرانی بگذارید. من مقایسه ای ندارم. در مورد صرفه جویی در انرژی در ماه های زمستان، اما ما در تمام طول سال از پارچه استفاده می کنیم، که عالی است!

آویزان بدون سایه
در طول فرآیند خرید، اتمام نصب صفحه نمایش بارها مورد بحث قرار گرفت. دیو بوئر از نصب کننده Huisman Scherming توضیح می دهد که این بحث ها منجر به تکنیک جدیدی به نام “آویز کردن بدون سایه” شد. “روی پارتیشن‌ها، هیچ نوار خاموشی وجود ندارد. اینجاست که بوم‌ها روی هم قرار می‌گیرند، بنابراین نیازی به نوارهای آب‌بندی یا فلپ نیست.” یان مشتاق این برنامه است، که Huisman Scherming اولین بار در مقیاس وسیع در van Paassen به کار برد. آنها کار بی عیب و نقصی با آن انجام دادند.”

برای اطلاعات بیشتر:
لودویگ سونسون

[email protected] www.ludvigsvensson.com

باغ یک همسایه قدیمی تخریب شد و به عنوان یک زمین برای مکان جدید مناسب یافت شد. جان وضعیت را تشریح می کند: “ما به دنبال توسعه در مکانی بودیم که مناسب ما باشد. نسبت طول و عرض و ظرفیت برق موجود معیارهای مهمی بودند.”

فرد وان پاسن، پرورش دهنده گل داوودی، گلخانه جدید خود را به مساحت 4 هکتار به صفحه نمایش آب و هوای PARperfect مجهز کرده است.

گل داودی – لودویگ سونسون
پسر جان از گلخانه جدید در Wervershoof، هلند شمالی، می‌گوید که این تجارت خانوادگی به نام پدرش، فرد ون پاسن، نامگذاری شده است. پدرم تقریباً چهل سال است که در این تجارت بوده است. او در Schipluiden شروع به کار کرد، اما هر بار با دو برابر کردن سطح زمین، به سمت Andijk و Wervershoof حرکت کرد.

یان ون پاسن، که انتخاب صفحه نمایش جدید را انجام داده است، می گوید: «این یک ابزار اضافی برای ما برای کنترل درست برش است. “ما از آن پارچه صفحه نمایش خوشحالیم.”

جان عمدتاً از بوم ها علیه یکدیگر استفاده می کند. “به این ترتیب، ما با مقدار نوری که اجازه می دهیم بازی می کنیم. محصول گلدار قدرت تبخیر کمی در خورشید دارد. کل مزرعه تا آن زمان با گل ها سفید شده است. وقتی خورشید روشن است، گیاه در برابر نور شدید آسیب پذیر است. سپس من از پارچه هارمونی با تابش خاص، حدود 85% استفاده می کنم.» Jan محاسبه می کند. “سپس، اگر خورشید خیلی تند باشد، می‌توانم Obscura را 15٪ دیگر ببندم، آنگاه شما پوشیده شده‌اید. چون صفحه‌ها در بالا هستند، ما تهویه کافی نیز داریم و آب و هوا همچنان خوب است.”



منبع