پرورش دهنده گل استرالیایی زمین را به خیریه مواد غذایی اهدا می کند

او که از یک طرف فلج شده بود، شروع به پرورش سبزیجات برای توانبخشی کرد، و به گفته دوست دیرینه جوآن داتسون، «از آنجایی که لس بود، نمی توانست فقط چند گیاه بگذارد. این باید یک ردیف کامل باشد.»
با شفای او، سبزیجاتش آنقدر خوب عمل کردند که «کمی از کنترل خارج شدند»، بنابراین، از طریق یکی از دوستانش، باگولی می‌گوید که شروع به برقراری ارتباط با آژانس‌های رفاهی کرده و به آنها کمک مالی می‌کند و آنها را می‌دهد.

وقتی نوه‌های لس باگولی شکایت می‌کردند که «فقط در مورد آدم‌های بد می‌شنوید»، او به آنها اطمینان می‌داد که افراد خوب زیادی وجود دارند. شما فقط همیشه در مورد آنها نمی شنوید. سپس به آنها نشان داد.

لس باگولی، کشاورز گل، پس از اینکه سکته کرد و تصمیم گرفت کمک به مردم بیش از پول مهم باشد، زمین کشاورزی با ارزش و نیمه شهری خود را به موسسه خیریه غذایی FareShare داد که امسال از این محصول در 400000 وعده غذایی استفاده خواهد کرد. باگولی، نسل دوم پرورش دهنده گل، تصمیم گرفته بود تا میراث عظیم صنعت والدینش فرانک و ایزابل را بر پایه والدینش بنا کند و به “بزرگترین و بهترین” در بازار گل بریده استرالیا تبدیل شود. او 100 ساعت در هفته با 156 پرسنل کار می کرد، اما پس از آن دچار سکته مغزی شد که چیزی را که فکر می کرد در زندگی می خواست تغییر داد.

هنگامی که شما یک تجربه تغییر دهنده زندگی مانند سکته مغزی دارید، دیدگاه شما نسبت به زندگی تغییر می کند. باگولی می‌گوید که «من فردی هستم که دوست دارم به مردم کمک کنم.» محصولات مزرعه باگولی به این معنی است که گروهی که جایزه Food for Good را در جوایز اخیر راهنمای غذای خوب دریافت کرده است، مجبور نیست به “شیب شانس نجات” تکیه کند. [food]و می تواند منوها را هشت هفته قبل برنامه ریزی کند.

هنگامی که او به سلامت کامل بازگشت، احساس کرد که دادن بیش از حداکثر ثروت مهم است و تصمیم گرفت زمین، زمان و هزینه های اداره مزرعه خود را برای پرورش غذا برای نیازمندان اهدا کند.

مقاله کامل را در www.watoday.com.au بخوانید.



منبع