چرا AgriForce می خواهد Berry People را خریداری کند؟

استراتژی صعودی AgriForce پس از بررسی دقیق این که چه چیزی برای مصرف کنندگان و کل بازار بهترین است، انجام می شود. مائورو می گوید: «انتخاب کسب و کار مناسب زمان می برد. “در عین حال، این فرصت را به ما می دهد تا کسب و کار مورد نظر را بسیار بهتر رصد و درک کنیم. ما با مدیر عامل و با پرورش دهندگان وقت می گذرانیم و در مورد تجارت بحث می کنیم. این نیز به این دلیل است که افرادی که اداره می‌کنند می‌گویند که شرکت در شرکت باقی می‌ماند زیرا دانشی که ما به دست می‌آوریم را دارند.»

افراد بری برای پیوستن به خانواده AgriFORCE
با این حال، AgriForce همچنان به دنبال چشم انداز خود است. در ابتدای سال جاری، این شرکت از امضای نامه ای برای خرید بری پیپل خبر داد. حال، چه دلیلی برای آن وجود دارد؟ Mauro Pennella، رئیس برندها و CMO در AgriForce می‌گوید: اخیراً بخش توت‌ها دائماً در حال رشد بوده است. این یک تجارت 7 میلیارد دلاری است که انتظار داریم تنها در آمریکای شمالی به 21 میلیارد دلار افزایش یابد. ناگفته نماند که تقاضای زیادی در آن فضا وجود دارد. و اینگونه بود که به Berry People رسیدیم.»

نه تنها زمانی که نوبت به عرضه محصولات نهایی آنها به مشتریان می‌رسد، بلکه عرضه آن گونه‌ها به سایر تولیدکنندگان با دانش بهتر و بهترین شیوه‌ها نیز انجام می‌شود.» بنابراین، کاملاً واضح است که بخش برندها و راه‌حل‌های شرکت به‌گونه‌ای کار نمی‌کند که انگار در خلأ هستند، «بلکه، یکی به دیگری تغذیه می‌کند و بالعکس». “راه حل ها بیشتر جنبه فنی آن است، اما این فناوری برای تغذیه و کمک به برندها استفاده می شود.”

AgriForce اخیراً چندین بار به تیتر اخبار تبدیل شده است. این شرکت در واقع به ولگردی و ولگردی اکتساب برای ایجاد یک کسب و کار که با وسعت کامل زنجیره تامین مقابله می کند، اقدام کرد. AgriFORCE با Deroose و Delphy می خواست دانش منحصر به فردی را به مجموعه خود اضافه کند. همانطور که AgriForce توضیح داد، تخصص، دانش و IP هایی که با این خریدها همراه می شوند به نفع همه بخش های شرکت خواهند بود. این سازمان در واقع به دو شاخه اصلی تقسیم می‌شود: برندها که بیشتر بر محصولات مصرف‌گرا متمرکز هستند و راه‌حل‌هایی که هدفشان تولیدکنندگان است.

این ولگردی و ولگردی هنوز تمام نشده است و AgriForce به دنبال حضور در سراسر زنجیره تامین است. مائورو در پایان می‌گوید: «البته در آینده، راه بالقوه‌ای برای گسترش کسب‌وکار هم برای فضاهای برندها و هم برای راه‌حل‌های AgriForce مورد بررسی قرار خواهد گرفت».



منبع

مائورو همچنان توضیح می‌دهد که Berry People دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به خانواده AgriForce تبدیل می‌کند، که اولین آن همکاری‌های بالقوه با سایر شرکت‌های متعلق به AgriForce است. مائورو می‌گوید: «از دیدگاه ما، Berry People حضور و تدارکات قوی در بازار دارد که می‌توانیم از آن بهره ببریم. “در عین حال، Berry People بهترین بازی برای دلفی است. تخصص و دانش، به ویژه در مورد میوه های نرم که در طول زمان به دست آورده اند، می تواند برای افراد بری بسیار مفید باشد. گذشته از این، مهم است که در نظر بگیرید که Berry People خود یک عملیات پر رونق و رو به رشد است. “کاملاً توسط افراد بسیار خوب مدیریت می شود و دارای یک برنامه رشد تهاجمی است که ما می توانیم برای استفاده بهتر از فرصت ها از آن حمایت بیشتری کنیم.”

همه چیز در مورد هم افزایی
در مجموع، خرید Berry People به طور بالقوه به AgriForce اجازه می‌دهد تا سودآوری بیشتری را در سراسر زنجیره تامین به حداکثر برساند، «مخصوصاً وقتی نوبت به تأمین انواع توت‌ها از مناطق مختلف مانند مکزیک می‌رسد.» البته همه چیز افزایش سهم بازار نیست. کسب در فرآیند Deroose هم افزایی بیشتری را با Berry People فراهم می کند. مائورو خاطرنشان می کند: “این تطابق می تواند در آینده به تسریع ایجاد گونه های خودمان کمک کند.”