کارین تیفت به تیم باغبانان متخصص در IUNU می پیوندد

وقتی از او در مورد انگیزه‌اش برای پیوستن به IUNU پرسیده شد، او گفت: “برخی از کشاورزان و مشاوران مورد علاقه من در حال بازنشستگی هستند، و آنها بسیار ماهر هستند! دلم برای دیدن آنها در گلخانه تنگ خواهد شد، و همچنین دلم برای تخصص آنها تنگ شده است. از نظر تاریخی، این کار طول کشیده است. کارین تیفت، مشاور باغبانی در IUNU گفت: با IUNU، می‌توانیم این منحنی یادگیری را کوتاه کنیم، استرس را کاهش دهیم و رضایت و پاداش پرورش‌دهنده بودن را افزایش دهیم.

“کارین یک مکمل فوق العاده به تیم IUNU است. او یکی از باغبانان محترم در صنعت ما است، و تخصص او در IPDM ارزش بی نظیری را برای مشتریان ما باز می کند. همانطور که ما به توسعه محصولات جدیدمان ادامه می دهیم، مانند LUNA AI که اخیراً راه اندازی شده است. آدام گرینبرگ، مدیر عامل IUNU، گفت: برای محصولات انگور، ضروری است که ما به توسعه با تجربه ترین تیم باغبانی ادامه دهیم. کارین با پرورش دهندگان در سراسر جهان برای بهبود عملکرد آنها کار کرده است و ما از حضور او در هیئت مدیره هیجان زده هستیم.”

تیفت بیش از 20 سال در صنعت گلخانه کار کرده است و در کنار برخی از بهترین رهبران این صنعت کار کرده و از آنها یاد گرفته است. Tifft یک متخصص مشهور در مدیریت یکپارچه آفات و بیماری ها (IPDM) است که با USDA، با بسیاری از بزرگترین گلخانه ها، از جمله مزارع Eurofresh، و در سیستم های بیولوژیکی Koppert در پرورش حشرات مفید کار کرده است. تیفت پس از آخرین بار در شرکت مشاوران سبزیجات گلخانه ای که در 12 سال گذشته در کنار دکتر مرل جنسن و کن گرهارت کار کرده بود، به IUNU می پیوندد.

کارین تیفت به عنوان مشاور باغبانی به IUNU ملحق شده است و تمرکز خود را بر رفع نیازها و افزایش بازگشت سرمایه برای تولیدکنندگان و عرضه محصولات جدید دارد.

بر کسی پوشیده نیست که تیفت یک باغبان ماهر است که دانش فراوانی را با خود به تیم می آورد. او به گروه نخبه ای از باغبانان در IUNU خواهد پیوست که از طریق نوآوری و همکاری بر پیشرفت صنعت کشاورزی محیط زیست کنترل شده تمرکز می کنند.

کارین به تیمی از باغبانان متخصص در IUNU می‌پیوندد که شامل گوردون رو، اریکا ویریر و تئودور هاگینز می‌شود. تیم Advisor با هم بیش از یک قرن تخصص در زمینه باغبانی دارد و کاهو و سبزیجات برگدار، گوجه فرنگی و تاک، و گیاهان زینتی را پوشش می دهد.



منبع