“کنوانسیون سالانه همیشه تغییر می کند”


FNGLA هفتادمین کنوانسیون سالانه خود را ماه گذشته در اورلاندو، فلوریدا برگزار کرد، و “یکی برای کتاب ها” بود. نه تنها جوایز صنعت اعطا شد، بلکه آنها همچنین بازنشستگی مدیر عامل خود بن بولوسکی را جشن گرفتند، رسماً از تال کولی مدیر عامل جدید استقبال کردند و رئیس جمهور جدید اریک اسمیت (Biosafe Systems، تامپا) این سمت را از سارا اسپاتولا در طی درگذشت. “کفش بزرگ” در طول این رویداد. اریک در اولین نامه ماهانه خود برای بزرگداشت این کنوانسیون بیشتر در این مورد نوشت.

“باورش سخت است که ما وارد جولای 2022 شده ایم. پس از برگزاری یک کنوانسیون سالانه بسیار موفق در اورلاندو، باور اینکه زمان من برای انتخاب “کفش های بزرگ” به عنوان رئیس FNGLA فرا رسیده است. – سنت FNGLA را در کنوانسیون سالانه دوست داشتم، جایی که رئیس جمهور مستعفی با اعطای یک جفت کفش سایز بزرگ رهبری را به رئیس جمهور جدید منتقل می کند. امسال به افتخار رئیس جمهور مستعفی سارا اسپاتولا، این یک جفت کفش بزرگ بود. پاشنه.”


سارا اسپاتولا و بن بولوسکی

رویداد
به گفته اسمیت، مطمئناً این یک رویداد به یاد ماندنی بود. “ما برندگان جایزه صنعت 2022 FNGLA را جشن گرفتیم، افسران جدید را نصب کردیم، و همکاران صنعتی خود و خانواده های آنها را برای چند روز جشن در یک استراحتگاه زیبا درگیر کردیم. نباید فراموش کرد کباب بن بولوسکی، مدیر عامل محبوب ما، که پس از کناره گیری از سمت خود کنار رفت. 24 سال. با حضور بیل ریس، مایک مارتین، جری فرای، و جیم اسپرت – و پیام های ویدئویی از کت کاماک، ماریو دیاز-بالارت، هالسی بشیرز، و آدام پاتنم، بن دست کم متعجب شد. مراسم به خوبی برنامه ریزی شده کارکنان FNGLA منحرف شد و بن به روی صحنه فراخوانده شد تا در یک صندلی جدید قرار بگیرد. در طول مراسم جشن رئیس جمهور درباره بن و چندین دهه خدمتش، کلی خنده و شاید چند اشک به گوش رسید.

برای مشاهده تمام عکس های گرفته شده در طول این رویداد، می توانید به صفحه فیس بوک FNGLA مراجعه کنید یا ببینید که چه عکس هایی در غرفه های عکس شرکت اورلاندو Photobooth در این رویداد گرفته شده است.

مدیرعامل جدید
در همان زمان، در طول این رویداد، FNGLA از مدیر عامل جدید تال کولی و خانواده اش برای اولین کنوانسیون سالانه FNGLA استقبال کرد. اسمیت: “با همکاری نزدیک با تال و به روز کردن مسائل بی شمار در هفته های منتهی به کنوانسیون سالانه، می توانم به شما بگویم که او مشتاق است تا به طور کامل راه اندازی شود و FNGLA را در هر آینده ای که در انتظارش است هدایت کند.” ذکر شده.

تال کولی

اسمیت در طول سال‌ها بخشی از سه فصل مجزای FNGLA بوده است و بسیاری از کسب‌وکارهای مختلف را دیده است که بر موانع غلبه کرده‌اند و او را برای مشارکت با عضویت در هفته‌ها و ماه‌های آینده هیجان‌زده کرده است. من و تال قصد داریم تا زمانی که برنامه‌ها اجازه می‌دهند تا آنجا که ممکن است با هم به رویدادهای فصل سفر کنیم، تا این کار را انجام دهیم – بیرون برویم و با مردم رو در رو ملاقات کنیم و مطمئن شویم که دفتر ایالتی FNGLA هر کاری را که می‌تواند برای مشاغل اعضای FNGLA انجام می‌دهد. اسمیت می گوید.

با توجه به کنوانسیون سالانه همیشه تغییراتی به وجود می‌آید، و ما در بخش‌های بازار مربوطه خود نیز شاهد آن بوده‌ایم. با تداوم مسائل مربوط به تامین مواد، کمبود نیروی کار، و افزایش بیش از حد دولت که صنعت ما را بی‌ثبات می‌کند، مهم است که کار کنیم. با هم برای انطباق و غلبه بر این تغییرات و چالش‌ها. من که در طول سال‌ها بخشی از سه فصل مجزای FNGLA بوده‌ام، بسیاری از کسب‌وکارهای مختلف را دیده‌ام که بر موانع غلبه کرده‌اند. من برای مشارکت در هفته‌ها و ماه‌های آینده هیجان‌زده هستم. Tal و من قصد دارم تا آنجا که ممکن است به بسیاری از رویدادهای فصل سفر کنم، زمانی که برنامه ها اجازه می دهند، تا این کار را انجام دهیم – بیرون برویم و با مردم رو در رو ملاقات کنم و مطمئن شوم که اداره ایالتی FNGLA هر کاری را که می تواند برای مشاغل اعضای FNGLA انجام می دهد. “

یک سال به یاد ماندنی
بنابراین، اتفاقات بزرگی در FNGLA امسال رخ داد. یک مدیر عامل جدید، اتصال مجدد بخش‌ها در سراسر ایالت، انتشار گزارش تأثیر اقتصادی چشمگیر و موارد دیگر. در این ویدیوی زیر، سال های 2021-22 را مرور می کنیم.

FNGLA پادکست را راه اندازی کرد
علاوه بر این، FNGLA به طور رسمی سری جدید پادکست خود را راه اندازی کرده است. پادکست FNGLA Plant People داستان های ارزشمند مشارکت کنندگان و تأثیرگذاران صنعت ما را برجسته می کند. تولید شده توسط UF/AEC’s Orange and New Creative Lab، هدف این مجموعه ثبت داستان های صنعت از نوآوری، پشتکار، سختی، آزمون و خطا و پیروزی است!

در قسمت افتتاحیه، رندی و تای استرود از Agri-Starts، یکی از تامین کنندگان پیشرو گیاهان و خدمات شروع کشت بافت گیاهی، حضور دارند، زیرا آنها سابقه حضور در لبه این فناوری و چشم انداز شرکت را به اشتراک می گذارند.

برای اطلاعات بیشتر:
FNGLA
1533 پارک سنتر درایو
اورلاندو، FL 32835-5705
تلفن رایگان: +1 (800) 375-3642
T: +1 (407) 295-7994
F: +1 (407) 295-1619
ایمیل: [email protected]
www.fngla.org



منبع