“گاز طبیعی مایع تا 30٪ صرفه جویی در سوخت برای گلخانه ها را نشان می دهد”

به گفته این متخصص، یکی دیگر از مزایای LNG برای بهینه سازی توسعه محصول و ایجاد نتایج مالی بهتر برای گلخانه های با فناوری متوسط ​​و بالا که در آن گوجه فرنگی، فلفل و خیار غالب است، صرفه جویی در هزینه سوخت تا 30 درصد و 50 درصد است. ٪ کمتر در هزینه های نگهداری تجهیزات، به لطف احتراق تمیزتر آن، که به سودآوری و کارایی بیشتر تبدیل می شود.

Enestas در Greentech Americas حضور دارد.

مقامات وزارت کشاورزی و توسعه روستایی (SADER) اشاره کردند که در مکزیک، طی سال 2021، بیش از 14 هزار هکتار برای گلخانه ثبت شده است که نشان دهنده 31 درصد از مساحت اشغال شده برای کشاورزی حفاظت شده در سراسر کشور است. این نوع کشاورزی همچنین به جایگاه کشور ما به عنوان یک قدرت صادراتی کمک کرد و ارتقای استانداردهای کیفی و استفاده از فناوری و سوخت های سازگارتر با محیط زیست را تشویق کرد که امکان استفاده حداکثری از مواد خام مورد استفاده در محصولات را فراهم می کند. فرناندو کاسترو، معاون مدیر بازرگانی Énestas مکزیک توضیح داد. این شرکت مکزیکی در ساخت زیرساخت ها و لجستیک لازم برای حمل و نقل مواد خام و سوخت تخصص دارد.

سه عنصر مهم گلخانه عبارتند از: آب، گیاهان یا بذرها و گرمایش. عنصر دوم برای رشد محصولات در محیطی ایمن و مساعد نقش ضروری ایفا می کند. از این نظر، سوخت هایی مانند گاز طبیعی مایع (LNG) هستند. ایده آل برای حفظ دمای یکنواخت و پایدار در داخل گلخانه، ارائه مزایای مختلف برای تولید.”

در نهایت، بخش کشاورزی حفاظت شده در مکزیک سالانه حدود 39 میلیون تن میوه و سبزیجات با ارزش بیش از 2052 میلیون دلار * تولید می کند، در حالی که صادرات آن به 5.8 میلیون تن با ارزش 7843 میلیون دلار (نرخ مبادله 19 پزو) می رسد.

برای اطلاعات بیشتر:
پائولینا گارسیا
انستاس
تلفن: 55 5407 2767
ایمیل: [email protected]



منبع

فرناندو کاسترو افزود: “چشم انداز ما ایجاد دسترسی رقابتی به مواد خام و سوخت، کمک به توسعه کشور با ارائه راه حل های ایمن تر، کارآمدتر، در دسترس تر و سازگار با محیط زیست برای شرکت های بیشتر است تا به اهداف تجاری خود برسند و ردپای کربن خود را کاهش دهند.” .