گرین شریک انحصاری Iberflora می شود

نمایشگاه باغبانی
Iberflora یکی از بزرگترین نمایشگاه های باغبانی در اسپانیا است. این نمایشگاه در شهر والنسیا اسپانیا برگزار می شود و با مساحت نمایشگاهی 35000 متر مربع، مکان مهمی برای غرفه داران برای ارائه (آخرین) محصولات و خدمات خود است. به ویژه گل، گیاه، فناوری و دکوراسیون نقش مهمی در این نمایشگاه دارند.

از 3 تا 5 اکتبر، پنجاه و دومین دوره Iberflora در فریا والنسیا آغاز می شود. مانند سال‌های دیگر، گرین، یک آژانس سازمانی برای رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی، یک هلند کالکتیو ارائه می‌کند. در روز پنج‌شنبه، گرین همچنین قراردادی را با برگزارکننده نمایشگاه امضا کرد و شریک انحصاری Iberflora شد.

Maaike Koop، مدیر Greenn می‌گوید: «نمایشگاه تجاری اسپانیایی Iberflora مکانی است که سازمان‌های هلندی می‌توانند به طور مشترک در یک مجموعه هلند شرکت کنند. شرکت‌ها خود را با ظاهر و احساس آشنای هلندی معرفی می‌کنند، اما امسال یک «ظاهر و احساس» کاملاً جدید نیز در آنجا معرفی خواهد شد.» گرین علاوه بر پر کردن هلند کالکتیو، از این پس مراقب سایر شرکت‌های هلندی نیز خواهد بود، زیرا این دو سازمان رسماً در 20 آوریل 2023 به نیروها پیوستند.


رائول فرر (Iberflora) و Maaike Koop (GREENN) قرارداد را امضا کردند.

ایبر فلورا
www.iberflora.feriavalencia.com



منبع

ماکسیمو سولاز، مدیر Iberflora می‌افزاید: “این همکاری به متخصصان هر دو کشور این فرصت را می‌دهد تا با یکدیگر تماس برقرار کنند و آخرین پیشرفت‌ها را در بازار ببینند. بازدیدکنندگان برای دیدن یک مکان منحصر به فرد شامل آخرین روندها و محصولات صنعت باغبانی خواهند رفت.”

“ما از قرارداد امضا شده بین Iberflora و Greenn بسیار خرسندیم. هلند یک کشور کلیدی برای بخش باغبانی است و یکی از مهم ترین محرک های اقتصادی است. این کشور صادرکننده گل و گیاهان زینتی در جهان است.” رائول فرر، رئیس Iberflora گفت.

برای بازدیدکنندگان، Iberflora رویدادی برای کشف آخرین روندها و نوآوری های بازار است. این نمایشگاه همچنین به متخصصان فرصتی برای ایجاد شبکه، تبادل ایده و یادگیری از متخصصان می دهد. در سال 2022، حدود 18500 بازدیدکننده و 541 غرفه‌دار محصولات و یا خدمات خود را در دوره 51 ارائه کردند. پیش بینی می شود این اعداد در سال جاری دوباره افزایش یابد.

برای اطلاعات بیشتر:
سبز
greenn.nl