گلدان ارکیده سبک وزن جدید با ویژگی های زهکشی و هوادهی به نمایش گذاشته شده است



منبع

عمده فروش باغبانی Amevo و تولید کننده سیستم بسته بندی Modiform با هم گلدانی سبک وزن برای پرورش ارکیده ایجاد کرده اند. نه تنها این گلدان کشت 12 سانتی متری جدید بیش از 25 درصد سبک تر از گلدان های قالب گیری تزریقی موجود است، بلکه به لطف سوراخی که در وسط پایه مخروطی قرار دارد، زهکشی و هوادهی خوبی را تضمین می کند. این دیگ مطابق با استانداردهای تعیین شده برای خرده فروشان برای کاهش مصرف پلاستیک است. گلدان جدید همچنین بارگذاری میز را کارآمدتر می کند. علاوه بر این، گلدان را می توان تقریباً در هر سیستم اتوماسیونی ادغام کرد.

سوراخ زهکشی
مدیر Amevo، Folke van Dorp، گفت: “سوراخ مرکزی، گلدان را برای پرورش دهندگان ارکیده که گیاهان جوان خود را به عنوان شاخه های چسب تحویل می دهند، ایده آل می کند. سوراخ در پایه مخروطی نوعی جلوه دودکش ایجاد می کند که به پلاگین چسب کمک می کند تا در مرحله کشت بهتر در بستر خشک شود. مدیر بازرگانی Modiform، Mark Bertens، افزود: “Amevo در بازدید از Modiform ایده این محلول ترموفرم را مطرح کرد. ما محصول را با هم توسعه دادیم و Modiform آن را تولید کرد. علاوه بر کاهش وزن، بارگیری میز را در مهد کودک بهبود بخشیده ایم و اطمینان حاصل کرده ایم که این گلدان می تواند تقریباً در هر سیستم اتوماسیونی یکپارچه شود. گلدان های شفاف 17 یا 25 سوراخه از مواد 100% پلی پروپیلن بازیافتی ساخته شده اند و همچنین می توانند پس از استفاده دوباره به طور کامل بازیافت شوند. این محصول دارای اختراع و گواهی Cyclos است که تأیید می کند می توان آن را از طریق زباله های خانگی بازیافت کرد. این قابلمه به طور انحصاری از Modiform و Amevo در صورت تقاضا در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
تغییر شکل
[email protected]
www.modiform.nl

با هم پایدار
Van Dorp شاهد افزایش تقاضا برای بسته بندی سبک تر در باغبانی بوده است. از طریق Horizon2025، Modiform جاه طلبی را برای همکاری با کل زنجیره تامین برای ایجاد تغییر پایدار در این بخش تعیین کرده است. و این گلدان کشت جدید بخشی از آن است. Van Dorp همچنین متوجه شده است که خرده فروشان و مراکز باغ به دنبال راه هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی خود هستند. یکی دیگر از عوامل مهم کمیاب بودن مواد خام است. با آوردن مواد بسته بندی کمتر و سبک تر به زنجیره تامین، ما کار خود را انجام می دهیم. این گلدان کشت سبک تر فواید زیادی دارد.