گل رز مینیاتوری رزپک: گل و لوازم گلفروشی | dastchinflower

اینکه چگونه و به چه تعداد دفعاتی آبیاری می‌‌کنید، هر دو مهم هستند. برای دریافت بهترین نتیجه در پرورش گل رز، به یک مکان خوب نیاز دارید تا هم نور کافی دریافت کند و هم فضای کافی برای رشد داشته باشد. پرورش گل رز آسان است اما به شرط آن که این شرایط را در محیط مورد نظر خود داشته باشید. اگر شما چنین مکانی را در خانه و حیاط خود ندارید، بهتر است پرورش گل رز را از ذهن خارج کنید. گل های رز Bourbon برای اولین بار در سال 1817 در فرانسه در onle Bourbon فرانسه معرفی شدند. این گل شکوفه های بسیار دوست داشتنی و فوق العاده زیبایی در رنگ های مختلف صورتی ، سفید و قرمز دارد و غالبا دارای رایحه ای شدید و خاص و ماندگار هستند.

  • دسته گلی زیبا و فریبنده از گل های رز قرمز و اصیل هلندی برای محبوب تان می تواند یادآوری از عشق قلبی شما باشد.
  • هر رنگ از این گل معنای متفاوتی در زبان گل‌ها دارد.
  • این نوع گل های مینیاتوری برای قرار گرفتن روی دیوار و یا سبد بسیار مناسب هستند و برای تزئیین خانه یا راهروها از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • یادتان باشد که روزهای مهم شما هستند که تقویم ما را می‌سازند!

از گل رز مینیاتوری می‌توان برای تزیین فنس‌ها و همچنین کاشت به صورت گروهی در تخته‌های گلی استفاده کرد. این گل‌ها معمولا فقط تا ارتفاع ۳۷ سانتی‌متری رشد می‌کنند، اما بعضی از آنان می‌توانند تا ارتفاع ۷۴ سانتی‌متر هم رشد کنند. رز ایرانی معمولا بین 2 تا 3 روز در دمای اتاق شاداب می‌ماند. گل رز ایرانی از نظر اندازه، معمولا نصف رزهای هلندی است و شاخه‌ی آن مملو از خار است.

گل سرخ مجنون:

در اوج تابستان، یک پنجره رو به جنوب یا غرب می تواند بسیار گرم شود و بنابراین بهتر است آنها را از پنجره دورتر کنید تا از قرار گرفتن در معرض گرما خلاص شوند. گزینه دیگر این است که رزهای مینیاتوری خود را در تابستان به بیرون منتقل کنید. آنها می توانند در یک پاسیو در میان سایر گیاهان آپارتمانی واقعاً جذاب به نظر برسند و یا در محیط باز در حالی که از آفتاب تابستانی لذت می برند، نمایش رنگی باشکوهی ارائه دهند. استفاده از مطالب گل فروشی آنلاین گل بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گل آوران ایرانیان بین‌الملل (فروشگاه آنلاین گل بازار) می باشد.

http://bongahekhodro.ir

اما مجله خبری گل و گیاه هلندی از نظر ژنتیکی اصلاح شده تا دوام بیشتری داشته باشد و مدت بیشتری شاداب و با طراوت باقی بماند. گل رز هلندی معمولا بین ۳ تا ۵ روز در دمای اتاق ماندگاری دارد. از نظر اندازه، رز هلندی درشت‌تر از رز ایرانی است و حدود ۴-۵ سانیتمتر قطر دارد. تمایز دیگر رز هلندی در جنس مخملی و ضخیم گلبرگ‌های آن است. تنوع رنگ‌بندی رز هلندی از رز ایرانی بیشتر است و همین باعث شده تا کاربرد آن در باکس گل و دسته گل طبیعی بیشتر از انواع دیگر رز باشد. در آخر باید گفت قیمت گل رز هلندی با توجه به هزینه‌های پرورش آن معمولا 4-5 برابر بیشتر از انواع دیگر است.

نماد گل رز سبز

رزهای چند رنگ یا رنگین کمانی نیز دارای رنگ های مصنوعی هستند. اگرچه آنها طبیعی نیستند، اما این یک راه منحصر به فرد و سرگرم‌کننده برای نشان دادن تلاش شما در ارسال گل است. رزهای مینیاتوری گیاهان بسیار مقاومی هستند، بنابراین نگران نباشید که گیاه خود را در بیرون از خانه در هوای سرد قرار دهید. تا زمانی که دما بالای صفر بماند، گل های رز بدون مشکل در شب های سرد زمستان زنده می مانند. رزهای مینیاتوری نیاز به آبیاری مکرر دارند، اما می توانند مستعد پوسیدگی ریشه و عفونت های قارچی باشند، بنابراین باید مراقب باشید و اجازه ندهید که خاک گیاه مرتبه خیس و غرقابی شود. بین دو آبیاری اجازه دهید خاک خشک شود تا از این مشکلات جلوگیری کنید.

نحوه پرورش گل رز در خانه