“گیاهان جوان سیکلامن با این سینی جدید درجه یک سفر می کنند”

چرا سینی جدید؟
گوبتی: “من چندین سال است که کشت سیکلامن خود را در گلخانه مشاهده می کنم؛ گیاهان با فاصله زیاد، یکنواخت و با هوا و نور زیاد رشد می کنند. با این حال، زمانی که آنها نیاز به تحویل داشتند، آنها را با 104 بوته محکم قرار دادند. من یک راه حل برای گیاهان می خواستم تا بتوانند با روزهای حمل و نقل و زمان نگهداری احتمالی قبل از پیوند بهتر مقابله کنند. ” با این حال، با نگاهی به مدل‌های سینی موجود در بازار، چیزی پیدا نکرد. گوبتی فکر می کرد تا دسامبر 2021. “در طول سفر به ایالات متحده، یک سینی در حال رشد با چندین سوراخ برای هوادهی دیدم. یکنوع بازی شبیه لوتو! فکر کردم، راه حل را پیدا کردم. یک نمونه خواستم و آن را به مدیر تولیدمان فریدهلم کراخارت ارائه دادم، با این فکر که راه حلی پیدا کردیم. اما فریدلم در مورد پیشنهاد من خیلی مشتاق نبود و می خواست یک سینی جدید طراحی کند که مخصوصاً برای رشد سیکلامن طراحی شده بود.”

“ما می دانیم که همیشه برای تولید کنندگان امکان پیوند مقادیر زیادی سیکلامن در همان روز ورود وجود ندارد، بنابراین فاصله گیاهان از هم باعث می شود هوا و نور وارد شود و در نتیجه از بیماری های احتمالی و طولانی شدن گیاه جلوگیری شود. ما در هر سلول پایه‌های میکرو ایجاد کردیم تا مطمئن شویم آب اضافی از بین می‌رود و سینی سفید رنگی را انتخاب کردیم که گیاهان را در تابستان کمتر گرم می‌کند.


فریدلم کرکهارت

آدریانو گوبتی

پروژه های بیشتری در دست تولید است
به گفته Gobetti، Lazzeri همیشه در جستجوی راه حل هایی برای دستیابی به بالاترین کیفیت برای گیاهان جوان ما، به ویژه هنگامی که به پایداری فکر می کند، نوآور بوده است. ما در حال کار روی یک پروژه بسیار بلندپروازانه دیگر هستیم و به زودی اخباری در این باره منتشر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
LAZZERI SOCIETÀ AGRICOLA A RL
تلفن: 246246 0473 +39
ایمیل: [email protected]
www.lazzeri-agricola.com



منبع

سینی جدید
بنابراین، آنها حدود یک سال با Modiform برای توسعه یک سینی جدید کار کردند. پس چه چیزی این سینی جدید را بسیار خاص می کند؟ کرکهارت توضیح می دهد: “این سینی است که هم در کشت و هم در حین حمل و نقل و در هر زمان نگهداری بسیار خوب عمل می کند و از یکنواختی محصول، حفظ کیفیت و جلوگیری از مشکلات سلامتی آینده جلوگیری می کند. ما سعی کردیم نسبت حجم بستر، فاصله، تراکم را بهینه کنیم. (نسبت فضاهای خالی به اشغال شده) و در عین حال به حداکثر گردش مجدد هوا دست یابیم.”

برای چندین سال، آدریانو گوبتی، مدیر عامل Lazzeri، گیاهان جوان سیکلامن آنها را مشاهده می کرد و به دنبال سینی بود که بتواند آسایش گیاهان را در گلخانه تا تمام راه برای پرورش دهندگان خود حفظ کند. از آنجایی که نتوانستند یک تناسب کامل پیدا کنند، تصمیم گرفتند با همکاری Modiform یک سینی جدید طراحی کنند و بعد از یک سال متوجه یکی از این موارد شدند. سینی 66 حفره ای سیاه و سفید ترموفرم شده. آنها از نتایج، به ویژه در پایان پرورش دهندگان، راضی هستند. وی ادامه داد: در مرحله کشت، تفاوت زیادی وجود ندارد، اما گیاهان جوان در شرایط بهتری حمل می شوند و در صورت لزوم، گیاهان می توانند قبل از پیوند مدت بیشتری در سینی ها بمانند.