بخش West Hancock FFA مبلغ 1500 دلار برای گیاهان گلخانه ای دریافت می کند

مقاله کامل را در www.globegazette.com بخوانید.



منبع بخش West Hancock FFA اخیراً کمکی از بنیاد تعاونی جدید به مبلغ 1500 دلار دریافت کرده است. این وجوه برای خرید گیاهان استارتری که اعضای FFA از طریق گلخانه دبیرستان West Hancock در بریت رشد داده و به فروش خواهند رساند، استفاده خواهد شد.

Shayne Hoeft، مشاور FFA West Hancock، گفت: “من تازه وارد برنامه FFA هستم، با این حال، معلم سابق ag در اینجا از حمایت جامعه باورنکردنی برای راه اندازی گلخانه ما برخوردار شد.” “ما از حمایت تعاونی NEW سپاسگزاریم. این کمک مالی به دانش آموزان کمک می کند تا گیاهان را خریداری کنند و در مورد زندگی گیاهان و چرخه های گیاهی بیاموزند. دانش آموزان میزبان فروش گیاهان بهاره و پاییزی برای جامعه خواهند بود و این پروژه شامل چندین کلاس ag می شود که به آموزش گیاهان می پردازند. مهارت های رهبری دانش آموزان.”

گری موریتز، مدیر ارتباطات تعاونی جدید، گفت که تعاونی از حمایت از این پروژه خوشحال است. او گفت: «هر زمان که بتوانیم از دانش‌آموزان حمایت کنیم که نه تنها در مورد کشاورزی بلکه مهارت‌های مهم رهبری را یاد بگیرند، ما مشتاقیم که به آنها کمک کنیم.» “این پروژه همچنین فصل FFA و جامعه را از طریق فروش کارخانه خود دو بار در سال گرد هم می آورد و به ارتباط بیشتر جامعه با ag کمک می کند.”