بیانیه پیت میراث گیاهی

میراث گیاهی به طور کامل ارزش زیستگاه های ذغال سنگ نارس برای تنوع زیستی، ذخیره کربن و مدیریت آب و نیاز به حفاظت از آنها را به رسمیت می شناسد. آنها از انتقال به رسانه های رشد بدون ذغال سنگ نارس و تاریخ های پیشنهادی تعیین شده در مشاوره دولت در سال 2024 برای خرده فروشی و تاریخ بعدی برای استفاده حرفه ای حمایت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
میراث گیاهی
01483 447540
plantheritage.org



منبع

با توجه به بیانیه مطبوعاتی اخیر دولت انگلستان در مورد استفاده از ذغال سنگ نارس در باغبانی، میراث گیاهی در اینجا موقعیت میراث گیاهی را مشخص می کند.

این شرکت طیف متنوعی از مجموعه‌های گیاهی ملی را نمایندگی می‌کند و با توجه به کار تخصصی انجام شده در زمینه حفاظت توسط دارندگان مجموعه، معتقد است که معافیت بسیار محدودی وجود دارد که باید برای گیاهان ذغال سنگ نارس اجباری که برای حفاظت و تحقیق رشد می‌کنند تا زمانی که جایگزین‌های ثابت شده در دسترس قرار گیرند، اعمال شود. تعداد کمی از گروه های گیاهی به طور خاص با زیستگاه های باتلاق ذغال سنگ نارس سازگار شده اند. اگرچه تحقیقات در حال انجام است، جایگزین‌های بدون ذغال سنگ نارس در حال حاضر از نظر مناسب بودن برای این گیاهان محدود هستند و گونه‌های کمیاب ممکن است در خطر از بین رفتن باشند. در جایی که گیاهان در زیستگاه بومی خود در معرض تهدید هستند، حفاظت از محل ممکن است برای بقای این گونه های در معرض تهدید حیاتی باشد.

با این حال، شرکت مایل است صنعت را با جایگزین های مناسب در حجم مورد نیاز ببیند تا یکپارچگی مجموعه های گیاهی ملی را به خطر نیندازد. میراث گیاهی همچنین صنعت رسانه در حال رشد را تشویق می کند تا با دانش تخصصی دارندگان مجموعه در توسعه جایگزین های مناسب کار کنند. آنها به ارائه آموزش و پشتیبانی برای دارندگان و اعضای مجموعه ملی ادامه خواهند داد تا به انتقال در اسرع وقت کمک کنند.