تاثیر اقتصادی صنعت محصولات تازه

کتی برنز، مدیرعامل IFPA در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «محصولات تازه و عرضه گل برای هر آمریکایی مهم است، زیرا ما نه تنها به دنبال تأمین مواد مغذی برای حفظ سلامت مردم هستیم، بلکه میلیون‌ها آمریکایی را به کار می‌گیریم و میلیاردها دلار به اقتصاد ایالات متحده وارد می‌کنیم».

شغل ها
این گزارش نشان می دهد که حدود 2.2 میلیون شغل در کل توسط صنایع تولیدات تازه و گل حمایت می شود. این رقم شامل اثرات غیرمستقیم و القایی اشتغال مستقیم است. بخش میوه و تره بار بیشترین سهم را در این رقم کلی دارد و 92 درصد از اشتغال صنعت را به خود اختصاص داده است.

در سال 2022، محصولات تازه و صنایع گل و گل ایالات متحده، 339.4 میلیارد دلار به تولید ملی اضافه می کند. مطالعه ای که به نمایندگی از انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA) انجام شد، نقش اساسی صنایع را در تمام 50 ایالت نشان می دهد. این گزارش که توسط Kleinhenz & Associates گردآوری شده است، همچنین به جزئیات سطوح اشتغال در این بخش و چگونگی تأثیر آن بر سهم صنعت در اقتصاد کلی می‌پردازد.



منبع

© Annieleong | Dreamstime.com

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA)
www.freshproduce.com

این مطالعه خاطرنشان می کند که اشتغال دوباره به سطح قبل از کووید رسیده است. در سطح ملی، نزدیک به 1.2 میلیون شغل وجود دارد که مستقیماً با محصولات تازه و عملیات گل مرتبط است. کووید باعث کاهش سرعت کلی شد که منجر به کاهش تقریباً چهار درصدی تعداد مطلق کارمندان از 1.18 میلیون کارگر در سال 2017 شد. بیش از نیمی از ایالت‌های ایالات متحده از بیش از 10000 شغل مرتبط با صنعت پشتیبانی می‌کنند که کالیفرنیا 35 درصد از کل مشاغل را تشکیل می‌دهد. اشتغال منتسب به این بخش

بیش از 120 میلیارد دلار درآمد نیروی کار شامل دستمزد و حقوق، مزایا و درآمد مالکان از طریق صنایع ایجاد می شود. مالیات های فدرال، ایالتی و محلی که از زنجیره تامین محصولات و گل و صنایع وابسته به دست می آید، تقریباً 44 میلیارد دلار در سال گزارش شده است. صنعت محصولات تازه مسئول 38.1 میلیارد دلار درآمد مالیاتی است، در حالی که صنعت گل 5.5 میلیارد دلار درآمد دارد.