تم GrootGroenPlus 2022 “زمینه” است



منبع

برای اطلاعات بیشتر
GrootGroenPlus
[email protected]
www.grootgroenplus.nl

زمین همچنین یک پایه عملی برای همه محصولات است. یک خاک زنده، غنی و سالم فرصت‌های بیشتری را برای بازگشت سرمایه برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند که به نوبه خود در منطقه خود و در خاک مالکیت دارند – اغلب برای نسل‌ها.

آماده سازی نمایشگاه تجاری که از 5 تا 7 اکتبر 2022 در زوندرت برگزار می شود، در حال انجام است. یکی از مهمترین عناصر نمایشگاه تجاری موضوع آن است. امسال، موضوع نمایشگاه تجاری “زمینه ای” است که می توان آن را به طرق مختلف تفسیر کرد، به عنوان مثال، اشاره به اهمیت یک پایگاه عالی برای محصولات و مشاغل در صنعت است. امسال، این موضوع به طرق مختلف در فعالیت هایی که پیرامون نمایشگاه تجاری سازماندهی می شوند، ادغام خواهد شد.

تور مطبوعاتی
موضوع “Grounded” مطمئناً بخشی از تور مطبوعاتی خارجی خواهد بود. در محل یکی از شرکت کنندگان، مطبوعات بین المللی یک کارگاه آموزشی گسترده با موضوع خاک دریافت خواهند کرد. این اطمینان حاصل می کند که مطبوعات به شرح و بسط موضوع در غرفه ها توجه داشته باشند، که به آنها امکان می دهد در این مورد نیز گزارش دهند. این مهم است زیرا موضوع به بسیاری از تحولات جاری نیز اشاره می کند. برای مثال، پایداری در مورد پرسنل، افزایش هزینه‌ها یا موضوع «آب» با چالش‌هایی مواجه می‌شود. در نهایت همه چیز به اهمیت خاک سالم برمی گردد.

تفسیر همه کاره از “زمین دار”
موضوع “زمینه” در تحولات جاری نقش دارد و از طرق مختلف برای صنعت جالب است. نمایشگاه تجاری خود در صنعت پایه گذاری شده است. به عنوان محل ملاقات تاجران، پرورش دهندگان و سایر ذینفعان در صنعت، حتی می توان آن را به عنوان بخشی از بنیاد در نظر گرفت. همچنین بسیار مهم است که صنعت نهالستان درختان پایه گذاری شود. اینکه از یک پایه محکم، از منظر مالی، حقوقی، اقتصادی و زیست محیطی کار می کند و بر قوت خود بنا می شود.

Nationale Boomfeestdag
موضوع “زمینه” نیز برای فعالیت نمایشگاه تجاری برای یک هدف خوب، Stichting Boomfeestdag در نظر گرفته می شود. Stichting VICOE قبلاً نشان داده است که آنها می‌خواهند در منطقه هتل‌های کرم مشارکت کنند. Stichting Nationale Boomfeestdag سالها دلیل خوبی برای نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus بوده است. هدف این بنیاد کمک به کودکان در کلاس چهارم است تا بینش، دانش و درک بیشتری در مورد خاک پیدا کنند. با درهم آمیختن این موضوع در برنامه، بر اهمیت خاک خوب نیز تاکید خواهد شد. این امر به ویژه در سال 2022 مهم است زیرا جشن ملی در 16 نوامبر در زوندرت برگزار می شود.

جوایز استند
معمولاً شرح و بسط موضوع یکی از معیارهای ارزیابی برای سه جایزه ای است که در GGP ارائه می شود که عبارتند از: جایزه Jac Lodders برای بهترین غرفه سبز، جایزه Jan van Dongen برای بهترین غرفه غیر سبز و Zunderts Groen Imago Prijs برای جایگاهی که بهترین موفقیت را در قرار دادن Zundert روی نقشه دارد. با توجه به اهمیت خاک حیاتی (گلدان یا خاک باز)، تصمیم گرفته شده است که این شرح و بسط موضوع “زمین دار” برای هر سه جایزه 50 درصد باشد. برای واجد شرایط بودن برای جایزه، شرکت‌کنندگان برای نشان دادن جنبه خلاقانه‌شان در سال 2022 به چالش کشیده می‌شوند. گورو خاک، رنه جوچمز از Groeibalans بخشی از هیئت داوران امسال خواهد بود، بنابراین او می‌تواند از دیدگاه حرفه‌ای خود توصیه‌هایی را ارائه دهد و به این ترتیب او در این زمینه حضور داشته باشد. همچنین می تواند مدخل ها را قضاوت کند. البته این بدان معناست که او خودش واجد شرایط دریافت جایزه نخواهد بود.