“سپتامبر نشانه هایی از فروش قوی را نشان می دهد”


پس از یک جولای نه چندان زیبا در تجارت گل، ما شروع به دیدن نشانه هایی کرده ایم که نشان می دهد سپتامبر و حداقل نیمه اول اکتبر (شاید بیشتر) نشانه هایی از فروش قوی را نشان می دهد. Wizard Want در newbloomsolutions.com می نویسد: همه ما پخش روزانه زشت اخبار شبانه را می شنویم که ما را با افزایش نرخ بهره، مشکلات تورم، کاهش فروش خانه و هر چیز دیگری که از نظر سیاسی اتفاق می افتد می ترساند.

فروش گل اواخر آگوست خوب بوده است و تقاضا برای فروش آتی در سپتامبر خوب به نظر می رسد. لجستیک بسیار بهتر از یک سال پیش است. ظرفیت افزایش یافته است و رقابت بین اکثر حامل ها بازگشته است.

اقتصاد چین کند شده است و باعث تغییر گسترده ای در مکان دریافت کالا توسط خطوط هوایی و آنچه که برای آن دریافت می کنند، شده است. ($) حمل و نقل کانتینری بسیار ساده تر و ارزان تر است زیرا محصولی که اواخر سال گذشته وارد شد هنوز با تخفیف فروخته می شود.

با تغییر نرخ ارز و تقویت دلار، شاهد تغییراتی در جایی خواهیم بود که گل‌ها به سمت یورو و سایر ارزها کمتر می‌شوند. مزارع، در برخی موارد، تلاش های بازاریابی خود را بر اساس ارز تغییر می دهند. در حال حاضر دلار و یورو تقریباً یکسان هستند.

به نظر می رسد تقاضای گل خشک هنوز بسیار قوی است. در برخی موارد آنها مکمل گلهای تازه و در موارد دیگر جایگزین آنها می شوند.

شرایط خشکسالی و دماهای عجیب در بسیاری از نقاط جهان بر زمان برداشت محصولات و همچنین عملکرد محصول تأثیر گذاشته است.

رویدادهای آینده
با همه این رویدادهای صنعتی در پاییز امسال، شرکت کنندگان می توانند روی تجارت تمرکز کنند، بهترین شیوه ها را بیاموزند، تماس های جدیدی برقرار کنند، تامین کنندگان جدید پیدا کنند و مهارت های خود را در یک محیط سرگرم کننده و آموزشی تقویت کنند.

  • کنوانسیون Fun ‘N Sun، 29 تا 31 اوت
  • هفته گل داودی کلمبیا 29 تا 31 اوت
  • کنوانسیون سالانه SAF 6-8 سپتامبر
  • نمایشگاه فلور کیتو اکوادور 5 تا 7 اکتبر
  • هلند 9 تا 11 نوامبر نمایش می دهد
  • نمایشگاه جهانی محصولات گل (PMA سابق) 27 تا 29 اکتبر

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های جدید بلوم
www.newbloomsolutions.com



منبع