فلوریدا، ایالت گل ها

شکوفه پرتقال با پنج گلبرگ مومی شکلش واقعاً یک گل جادویی است. درخت پرتقال شیرین که گل ها را قبل از ظاهر شدن میوه پرتقال ناف تولید می کند، از اواسط ژانویه تا مارس در فلوریدا شکوفا می شود.

جدای از فلوریدا، درختان پرتقال نیز از دیرباز یکی از ویژگی‌های باغ‌های سلطنتی بوده‌اند، به ویژه در ورسای.

در واقع این گل مورد علاقه ملکه ویکتوریا بود. در سال 1840، او در روز عروسی خود با شاهزاده آلبرت محبوبش، به جای تاج، تاج گلی از شکوفه های پرتقال به سر کرد. لباس عروسی او نیز روی تنه با شکوفه های گل نارنجی تزیین شده بود. از آن زمان به بعد، شاهزاده آلبرت جواهرات الهام گرفته از شکوفه های پرتقال را به عنوان هدیه به او می داد که روند و قدردانی جهانی را برای این گل ایجاد کرد.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید

از آنجایی که شکوفه پرتقال معطر – گل ایالتی فلوریدا از سال 1909 – طبق گزارش ها دارای خواص تسکین دهنده بسیاری از جمله کاهش سطح کورتیزول، بی خوابی و اضطراب است، Flowerpowerdaily امیدوار است راه های زیادی برای کاهش استرس برای کسانی که تحت تاثیر طوفان ایان قرار گرفته اند، پیدا کند.



منبع

آیا می دانستید که این ایالت توسط پونس دو لئون در سال 1513 به این دلیل نامگذاری شد که “لا فلوریدا” را “سرزمین گل ها” می نامیدند؟

با وجود محبوبیت آن، رقابتی برای تبدیل شدن به گل ایالت فلوریدا وجود داشت. بعضی ها برای کاملیا و گاردنیا لابی کردند، اما شکوفه پرتقال برنده جایزه شد. اگرچه پرتقال بومی آسیای جنوب شرقی است، در زمانی که شکوفه پرتقال به عنوان گل ایالتی فلوریدا در سال 1909 اعلام شد، درختان پرتقال در ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در جهان رشد می کردند.